تیم شهرداری اراک به نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال رسید

تیم شهرداری اراک به نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال رسید

تیم شهرداری اراک با برتری مقابل دانشگاه آزاد، به نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال رسید.

دو تیم امروز برای چهارمین بار و این بار در سالن امام خمینی شهر اراک برابر هم قرار گرفتند که این بازی نزدیک، با پیروزی ۹۱ بر ۹۰ شهرداری پایان یافت. شهرداری اراک با کسب این پیروزی، سری را با برتری ۴ بر ۳ به سود خود خاتمه داد و راهی مرحله‌ی نیمه نهایی شد.
زانکو بویان از شهرداری در این مسابقه ۲۴ امتیاز، ۵ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۱ بلاک شات به دست آورد. راول مارشال نیز ۲۳ امتیاز، ۳ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی برای شهرداری ثبت کرد. مارشال در ۱۵ ثانیه مانده به پایان این مسابقه و در حالی که شهرداری ۸۹ بر ۹۱ از حریف عقب بود، شوت از دست رفته مجید صالخ بزرگی را وارد سبد کرد و موجب پیروزی تیمش شد. شهرداری در حالی این بازی را با پیروزی پشت سر گذاشت که حامد آفاق را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت. برای دانشگاه آزاد نیز صمد نیکخواه بهرامی ۲۹ امتیاز، ۶ ریباند، ۷ پاس منجر به گل، ۳ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به دست آورد.

شهرداری اراک در مرحله‌ی نیمه نهایی باید با پتروشیمی بندر امام رو به رو شود. دیگر دیدار مرحله‌ی نیمه نهایی نیز بین شیمیدر و پالایش نفت آبادان برگزار خواهد شد. طبق اعلام فدراسیون بسکتبال، مسابقات نیمه نهایی از دوشنبه هفته آینده، ۲۴ اسفند، آغاز خواهد شد.

منبع عکس: ایسنا

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۴ پاسخ

  1. پارسا رئوفی گفت:

    “شهرداری گرگان در مرحله نیمه نهایی باید با پتروشیمی بندر امام رقابت کند”
    لطفا اصلاحش کنید

  2. سینا گفت:

    من یه دو ساعتی هنگ بودم که بفهمم که شهرداری گرگان کی اومد بالا, بعد فهمیدم اشتباه تایپی بوده 😀

  3. My Dubs گفت:

    هاشمی که راضی نبود انگار. ندیدم این بازی رو. ولی در کل حق اراک بود یک بازیم حقش بدجور خورده شد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *