انتخاب جان وال و لامارکوس آلدریج به عنوان بازیکنان برتر هفته NBA

انتخاب جان وال و لامارکوس آلدریج به عنوان بازیکنان برتر هفته NBA

جان وال از واشنگتن ویزاردز و لامارکوس آلدریج از پورتلند تریل بلیزرس ، روز دوشنبه به عنوان بازیکنان برتر هفته NBA در کنفرانس های شرق و غرب انتخاب شدند . این بازیکنان به خاطر عملکردی که در بازه زمانی ۱۸ تا ۲۴ نوامبر داشتند ، به کسب این عناوین نائل آمدند .
جان وال ویزاردز را برای ثبت ۳ برد و ۱ باخت در این هفته از رقابت ها رهبری کرد . این بازیکن متوسط ۲۴٫۳ امتیاز (رتبه ۴ کنفرانس) ، ۸٫۵ پاس منجر به گل (رتبه ۳ کنفرانس) و ۲٫۷۵ توپ ربایی (رتبه ۵ کنفرانس) را در مسابقات این هفته لیگ به ثبت رساند . وال در بازی های این هفته به طور متوسط ۳۹٫۸ دقیقه در هر مسابقه بازی کرد . او در هر دو بازی پشت سر هم ابتدای هفته در دو فاکتور امتیاز و پاس منجر به گل دو رقمی شد تا واشنگتن مقابل مینسوتا و کلیولند پیروز شود . در دو مسابقه پایانی هفته نیز در هر بازی حداقل ۳۰ امتیاز کسب کرد ؛ ویزاردز در یکی از این مسابقات مقابل تورنتو شکست خورد و در دیدار دیگر نیکس را شکست داد .
لامارکوس آلدریج نیز در بازی های این هفته متوسط ۲۲٫۵ امتیاز (رتبه ۴ مشترک کنفرانس) ، ۱۰٫۵ ریباند و ۱٫۷۵ بلاک شات (رتبه ۱۰ کنفرانس) را به دست آورد تا پورتلند را برای کسب ۴ پیروزی رهبری کند . او در ۴ بازی این هفته به طور متوسط در هر مسابقه ۳۷٫۷ دقیقه بازی کرد و بهترین عملکرد فصل خود در امتیاز (۳۰) ، ریباند (۲۱) و بلاک شات (۳) را به دست آورد . آلدریج همچنین در پیروزی ۱۱۳ بر ۱۰۱ تیمش مقابل گلدن استیت در ۲۳ نوامبر ، با به دست آوردن ۳ توپ ربایی ، رکورد فصل خود در زمینه توپ ربایی را بار دیگر تکرار کرد .
پاول جرج از ایندیانا ، زک رندولف از ممفیس ، لبرون جیمز از میامی ، کوین دورانت از اکلاهما ،وسلی متیوس از پورتلند و دمار دروزان از تورنتو دیگر نامزدهای کسب عنوان Player Of The Week در این هفته از رقابت ها بودند .

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *