سومین بازی فینال لیگ برتر بسکتبال در سال ۹۵

سومین بازی فینال لیگ برتر بسکتبال در سال 95

تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام سومین بازی فینال لیگ برتر بسکتبال در سال ۹۵ را با پیروزی به پایان رساند.

تیم پالایش نفت آبادان امروز در سالن ۱۷ شهریور پذیرای پتروشیمی بندر امام بود که بازی را با نتیجه‌ی ۷۲ بر ۷۶ به حریف خود واگذار کرد.
پالایش نفت کوارتر نخست این بازی را با برتری ۲۲ برد ۱۶ به اتمام رساند اما کوارتر دوم را با نتیجه‌ی ۱۱ بر ۱۶ به حریف واگذار کرد تا در پایان نیمه‌ی اول یک امتیاز از حریف پیش باشد. کوارتر سوم با برتری ۲۱ بر ۱۹ پالایش نفت همراه بود اما پتروشیمی با برتری ۲۵ بر ۱۸ در کوارتر پایانی، عقب افتادگی سه امتیازی تا پایان کوارتر سوم را جبران کرد و برنده از زمین خارج شد. محمد حسن زاده از پالایش نفت در ۱ دقیقه و ۱۹ ثانیه مانده به پایان بازی، با انجام پنجمین خطا مجبور به ترک زمین شد.

حامد حدادی در این مسابقه ۲۳ امتیاز، ۱۲ ریباند، ۴ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۳ بلاک شات برای پتروشیمی کسب کرد. حدادی با تاثیرگذاری +۳۲، موثرترین بازیکن میدان بود.

پتروشیمی بندر امام با کسب این برد، در مجموع ۳ بر ۰ از حریف خود پیش افتاد و در آستانه‌ی قهرمانی در لیگ برتر بسکتبال قرار گرفت.

در سومین بازی رده بندی تیم های شهرداری اراک و شیمیدر تهران در سالن امام خمینی اراک مقابل هم قرار گرفتند. شیمیدر در این بازی با نتیجه‌ی ۶۵ بر ۶۳ میزبان را از پیش رو برداشت و سری را با نتیجه‌ی ۳ بر ۰ به سود خود پابان داد تا مقام سوم لیگ برتر را به دست آورد. سجاد مشایخی از شیمیدر در این بازی ۱۷ امتیاز، ۵ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به دست آورد.

بازی چهارم فینال لیگ برتر بسکتبال، فردا به میزبانی پالایش نفت برگزار خواهد شد.

منبع عکس: abadan-sport.ir

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.