لبران جیمز و کلی تامپسن؛ بهترین بازیکنان هفته ان بی ای

لبران جیمز و کلی تامپسن؛ بهترین بازیکنان هفته ان بی ای

لبران جیمز از کلیولند کولیرز و کلی تامپسن از گلدن استیت واریرز برای بازی هایی که از ۲۱ تا ۲۷ مارس انجام دادند، بهترین بازیکنان هفته ان بی ای در کنفرانس های شرق و غرب لقب گرفتند.

لبران جیمز با ثبت میانگین ۲۹ امتیاز (رتبه ۱ شرق)، ۸٫۸ پاس منجر به گل (رتبه ۲ شرق) و ۸٫۵ ریباند، به کلیولند کولیرز کمک کرد در این هفته از رقابت ها رکورد ۳ برد و ۱ باخت را ثبت کند. جیمز هفته را با تریپل دابل در پیروزی برابر دنور ناگتز در ۲۱ مارس آغاز کرد و با تریپل دابل دیگری در پیروزی مقابل نیویورک نیکس در ۲۶ مارس به اتمام رساند. او در هر ۴ بازی تیمش حداقل ۲۵ امتیاز، ۵ ریباند و ۵ پاس منجر به گل به دست آورد. کلیولند در پایان بازی های این هفته با رکورد ۵۲ برد و ۲۱ باخت، در رده‌ی نخست کنفرانس شرق قرار گرفت.

کلی تامپسن با متوسط ۳۲٫۲ امتیاز که بهترین میانگین امتیاز در میان بازیکنان لیگ بود، گلدن استیت را برای ثبت ۴ برد و ۰ باخت در مسابقات این هفته رهبری کرد. او ۶۲٫۲ درصد (۲۸ از ۴۵) از شوت های سه امتیازی خود را وارد سبد کرد و در هر ۴ مسابقه‌ی تیمش، حداقل ۵ شوت سه امتیازی به ثمر رساند. تامپسن هفته را با ثبت دو بازی ۴۰ امتیازی پی در پی در پیروزی مقابل دالاس موریکس در ۲۵ مارس و فیلادلفیا سونی سیکسرز در ۲۷ مارس به پایان رساند. واریورز با ۶۶ برد و ۷ باخت، بهترین رکورد لیگ را در اختیار دارد.

پاول میلسپ از آتلانتا هاوکس، آیزیاه تامس از بوستون سلتیکس، نیکولاس باتوم از شارلوت هورنتز، دیرک نویتزکی از دالاس موریکس، آندره درامند از دیترویت پیستونز، یان مهینمی از ایندیانا پیسرز، دی‌آندره جردن از لس آنجلس کلیپرز، حسن وایت‌ساید از میامی هیت، کارملو انتونی از نیویورک نیکس و راسل وستبروک و کوین دورنت از اکلاهما سیتی تاندر، دیگر نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکن هفته در کنفرانس های شرق و غرب بودند.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.