منابع: مایک دی‌انتونی سرمربی بعدی هیوستن راکتس خواهد بود

منابع: مایک دی‌انتونی سرمربی بعدی هیوستن راکتس خواهد بود

به گفته‌ی منابع، تیم هیوستن راکتس در حال نهایی کردن قراردادی است که مایک دی‌انتونی را به سرمربی بعدی این تیم تبدیل می کند.
دی‌انتونی که مربی ای با تفکرات تهاجمی است، پیش از این سرمربیگری تیم های دنور ناگتز، فینیکس سانز، نیویورک نیکس و لس آنجلس لیکرز را بر عهده داشته است. او در حال حاضر کمک مربی فیلادلفیا سونی سیکسرز است.
به گفته‌ی منابع تیم راکتس در حال کار بر روی انعقاد قراردادی سه ساله با دی‌انتونی است و تمدید قرارداد برای سال چهارم نیز در اختیار تیم (team option) است. دی‌انتونی جایگزین کوین مک‌هیل خواهد شد که پس از گذشت ۱۱ بازی از فصل ۲۰۱۵-۱۶ اخراج شد و جای خود را به جی.بی. بیکراستف داد که تا پایان فصل به عنوان سرمربی موقت در این تیم فعالیت می کرد.
دی‌انتونی ۶۵ ساله با سیستم سرعتی اش در حمله که از یک گارد راس پرانرژی استفاده می کند، شناخته شده است. او با سیستم حمله “۷ ثانیه یا کمتر” خود در فینیکس شناخته شد. با این حال این مربی در دفاع چندان قوی نیست.
بنابراین مقامات هیوستن امیدوارند جف بیژدلیک، کمک مربی ممفیس را به عنوان هماهنگ کننده‌ی دفاعی و روی راجرز، کمک مربی واشنگتن را به کادر دی‌انتونی اضافه کنند.
هیوستن برای پست سرمربیگری خود با ۱۲ نامزد مصاحبه کرد که بیکراستف نیز از جمله‌ی آنها بود. سرمربی موقت این تیم در همان مراحل ابتدای فرآیند جذب، کنار گذاشته شد.
جیمز بورگو، کمک مربی سن آنتونیو اسپرز، روز چهارشنبه برای دومین بار برای این شغل مصاحبه داد. این اعتقاد وجود داشت که بورگو، در کنار دی‌انتونی و استفن سایلس، کمک مربی هورنتز، کاندیداهای نهایی این سمت هستند.
دی‌انتونی دوبار با مقامات راکتس دیدار داشت که یک جلسه رو در رو با مالک تیم، از جمله‌ی آنها بود.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.