نتایج بازی های ان‌بی‌ای در ۱۹ نوامبر ۲۰۱۶

نتایج بازی های ان‌بی‌ای در 19 نوامبر 2016

پیروزی هیوستن، نیو اورلینز، بوستون، گلدن استیت و کلیپرز، از جمله نتایج بازی های ان‌بی‌ای در ۱۹ نوامبر ۲۰۱۶ بود.

تیم بسکتبال هیوستن راکتس امروز میزبان یوتا جاز بود و موفق شد با حساب ۱۱۱ بر ۱۰۲، حریف خود را مغلوب کند. جیمز هاردن در این مسابقه ۳۱ امتیاز، ۳ ریباند، ۱۰ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات برای هیوستن ثبت کرد. کلینت کاپلا از هیوستن با کسب ۲۰ امتیاز در این مسابقه، بیشترین امتیاز دوران حرفه ای خود را به ثبت رساند. این بازیکن ۸ ریباند، ۵ پاس منجر به گل و ۱ بلاک شات نیز به دست آورد. جرج هیل از یوتا در به دلیل مصدومیت همچنان نمی تواند برای تیمش بازی کند.

نیو اورلینز پلیکانز در حالی که در دقایقی از کوارتر چهارم، ۱۴ امتیاز از شارلوت هورنتز عقب بود، در نهایت در وقت اضافه اول با نتیجه ۱۲۱ بر ۱۱۶، میهمان خود را از پیش رو برداشت. انتونی دیویس با کسب ۳۸ امتیاز، ۱۶ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۳ بلاک شات، ستاره تیمش در این دیدار بود. پلیکانز با کسب این پیروزی، برای اولین بار در این فصل از رقابت ها، دو برد متوالی ثبت کرد.

ال هورفورد در بازگشت به ترکیب بوستون سلتیکس، شوت پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند. بوستون امروز میهمان دیترویت پیستونز بود که این بازی را با برتری ۹۴ بر ۹۲ به اتمام رساند. هورفورد که ۹ بازی گذشته را به دلیل ضربه مغزی از دست داده بود، با وارد سبد کردن شوت خود در ۱٫۳ ثانیه مانده به پایان بازی، موجب پیروزی تیمش شد. او در این مسابقه ۱۸ امتیاز، ۱۱ ریباند، ۵ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۳ بلاک شات به دست آورد. آیزیاه تامس با ۲۴ امتیاز، ۴ ریباند، ۸ پاس منجر به گل و ۱ بلاک شات، دیگر بازیکن شاخص بوستون در این مسابقه بود.

توپ ربایی دریماند گرین در ۸ ثانیه مانده به پایان بازی، به گلدن استیت واریرز کمک کرد میلواکی باکز را مغلوب کند. گلدن استیت در این بازی خارج از خانه با حساب ۱۲۴ بر ۱۲۱، حریف خود را شکست داد و هفتمین پیروزی متوالی خود را ثبت کرد. گرین در ۸ ثانیه مانده به پایان بازی، در حالی که تیمش با نتیجه ۱۲۲ بر ۱۲۰ پیش بود، پاس تونی اسنل را ربود. در ادامه کلی تامپسن با وارد سبد کردن دو پرتاب پنالتی خود، اختلاف امتیاز را به ۴ افزایش داد. پس از آن جیانیس انتدکومبو که با خطای گرین پشت خط پرتاب پنالتی قرار گرفته بود، یکی از پرتاب های خود را وارد سبد کرد و بازی با برتری گلدن استیت پایان یافت. کوین دورنت در این مسابقه ۳۳ امتیاز، ۶ ریباند، ۵ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۱ بلاک شات برای واریرز ثبت کرد.

لس آنجلس کلیپرز با پیروزی مقابل شیکاگو بولز، دوازدهمین برد فصل خود را کسب کرد و به ۴ پیروزی متوالی شیکاگو پایان داد. کلیپرز در این دیدار خانگی با نتیجه ۱۰۲ بر ۹۵، بولز را شکست داد. بلیک گریفین از کلیپرز در این بازی ۲۶ امتیاز، ۱۳ ریباند، ۵ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به دست آورد. ماریس اسپیتس با کسب ۱۱ امتیاز از مجموع ۱۶ امتیاز خود در کوارتر چهارم، از عوامل برد کلیپرز در این مسابقه بود. دوین وید از شیکاگو کار خود در این بازی را با ۲۸ امتیاز، ۸ ریباند، ۳ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۲ بلاک شات به اتمام رساند.

نتایج بازی های ان‌بی‌ای در ۱۹ نوامبر ۲۰۱۶ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
هیوستن راکتس ۱۱۱ ۱۰۲ یوتا جاز دانلود
نیو اورلینز پیکانز ۱۲۱ ۱۱۶ شارلوت هورنتز دانلود
واشنگتن ویزاردز ۱۱۱ ۱۱۴ میامی هیت دانلود
اورلاندو مجیک ۹۵ ۸۷ دالاس موریکس دانلود
دیترویت پیستونز ۹۲ ۹۴ بوستون سلتیکس دانلود
فیلادلفیا سونی سیکسرز ۱۲۰ ۱۰۵ فینیکس سانز دانلود
ممفیس گریزلیز ۹۳ ۷۱ مینسوتا تیمبرولوز دانلود
میلواکی باکز ۱۲۱ ۱۲۴ گلدن استیت واریرز دانلود
لس آنجلس کلیپرز ۱۰۲ ۹۵ شیکاگو بولز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.