نتایج رقابت های ان‌بی‌ای در ۲۲ نوامبر ۲۰۱۶

نتایج رقابت های ان‌بی‌ای در 22 نوامبر 2016

در ۴ مسابقه لیگ ان‌بی‌ای در ۲۲ نوامبر ۲۰۱۶، تیم های نیویورک، نیو اورلینز، دنور و لیکرز، حریفان خود را شکست دادند.

تیم بسکتبال نیویورک نیکس با برتری مقابل پرتلند تریل بلیزرس، تعداد بردها و باخت های خود تا به اینجای فصل را در عدد ۷ برابر کرد. نیویورک امروز در حضور ۱۹۸۱۲ تماشاچی حاضر در مدیسن اسکوئر گاردن پذیرای پرتلند بود که این بازی را با برتری ۱۰۷ بر ۱۰۳ به پایان رساند. کریستاپس پورزینگس از نیویورک با کسب ۳۱ امتیاز، ۹ ریباند، ۱ پاس منجر به گل و ۱ بلاک شات، از بازیکنان شاخص تیمش در این مسابقه بود. درک رز در ۶٫۸ ثانیه مانده به پایان بازی، در حالی که نیویورک با نتیجه ۱۰۵ بر ۱۰۳ پیش بود، جامپ شات خود را وارد سبد کرد تا پیروزی تیمش را تضمین کند.

نیو اورلینز پلیکانز با غلبه بر آتلانتا هاوکس، سومین پیروزی متوالی خود را ثبت کرد. پلیکانز در این بازی خارج از خانه با حساب ۱۱۲ بر ۹۴، هاوکس را شکست داد. تیم فریزر از پلیکانز در این بازی ۲۱ امتیاز، ۵ ریباند، ۱۴ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی به دست آورد. انتونی دیویس از پلیکانز در اواخر کوارتر نخست بازی از ناحیه زانو دچار مصدومیت شد و در کوارترهای دوم و سوم بازی نکرد. او که در آغاز کوارتر چهارم به زمین بازگشت، کار خود را با ۱۳ امتیاز، ۳ ریباند، ۱ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۳ بلاک شات به اتمام رساند.

کسب ۳۵ امتیاز توسط جیمی باتلر نتوانست مانع از شکست شیکاگو بولز شود. شیکاگو امروز میهمان دنور ناگتز بود که با نتیجه ۱۰۷ بر ۱۱۰ مغلوب حریف شد. باتلر در این بازی ۸ ریباند، ۵ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات نیز کسب کرد. آیزیاه کنن از بولز در ۴ ثانیه مانده به پایان این بازی، در حالی که تیمش با نتیجه ۱۰۷ بر ۱۰۹ عقب بود، فرصت داشت تا با شوت سه امتیازی خود، نتیجه را به نفع تیمش تغییر دهد اما نتوانست اقدام خود را وارد سبد کند. جمال موری که این مسابقه را از روی نیمکت برای دنور آغاز کرد، ۹ شوت از ۱۳ اقدام خود را وارد سبد کرد و ۲۴ امتیاز، ۶ ریباند و ۲ پاس منجر به گل به دست آورد.

شوت سه امتیازی نیک یانگ در ۵ ثانیه مانده به پایان، لس آنجلس لیکرز را از تیم بازنده به تیم برنده بدل کرد. لیکرز امروز میزبان اکلاهما سیتی تاندر بود و موفق شد با نتیجه ۱۱۱ بر ۱۰۹، حریف خود را مغلوب کند. یانگ در ۵ ثانیه مانده به پایان بازی، پاس دریافتی از برندن اینگرم را وارد سبد کرد تا استیپل سنتر غرق در شادی شود. راسل وستبروک در ۲ ثانیه مانده به پایان بازی، با اقدام سه امتیازی خود برای تغییر نتیجه تلاش کرد اما در این کار ناکام ماند. یانگ با ۱۷ امتیاز، یکی از ۶ بازیکن لیکرز بود که امتیازات خود در این بازی را دورقمی کرد. او ۲ ریباند، ۱ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات نیز به دست آورد. جردن کلارکسن نیز ۱۸ امتیاز، ۳ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۴ توپ ربایی ثبت کرد. راسل وستبروک از تاندر کار خود را با ۳۴ امتیاز، ۸ ریباند، ۱۳ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به اتمام رساند. این بازیکن ۸ بار نیز توپ را لو داد.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.