نتایج رقابت های ان بی ای در ۳۱ اکتبر ۲۰۱۶

نتایج رقابت های ان بی ای در 31 اکتبر 2016

در چهار مسابقه ان بی ای در ۳۱ اکتبر ۲۰۱۶، تیم های تورنتو، شیکاگو، آتلانتا و کلیپرز، حریفان خود را مغلوب کردند.

در یکی از مسابقات امروز تورنتو رپتورز میزبان دنور ناگتز بود که موفق شد با حساب ۱۰۵ بر ۱۰۲ حریف خود را مغلوب کند. دمار دروزن از رپتورز در این مسابقه ۳۳ امتیاز، ۵ ریباند، ۱ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی کسب کرد. کایل لوری با ۲۹ امتیاز، ۵ ریباند، ۷ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی، دیگر بازیکن شاخص تورنتو بود.

شیکاگو بولز با برتری مقابل بروکلین نتز، سومین پیروزی فصل خود را ثبت کرد. شیکاگو امروز میهمان بروکلین بود که این بازی را با برتری ۱۱۸ بر ۸۸ پایان داد. جیمی باتلر از شیکاگو در این مسابقه ۲۲ امتیاز، ۶ ریباند و ۲ پاس منجر به گل کسب کرد. مایکل کارتر-ویلیامز از شیکاگو در نیمه اول این مسابقه از ناحیه زانوی چپ آسیب دید و پس از ترک زمین، دیگر به میدان بازنگشت.

آتلانتا هاوکس در خانه پذیرای ساکرامنتو کینگز بود که با حساب ۱۰۶ بر ۹۵ مقابل حریف به پیروزی رسید. دوایت هاوارد از آتلانتا با ۱۸ امتیاز، یکی از ۶ بازیکن تیمش بود که امتیازات خود در این مسابقه را دورقمی کرد. این بازیکن ۱۱ ریباند، ۱ پاس منجر به گل و ۴ بلاک شات نیز به دست آورد.

لس آنجلس کلیپرز برای ثبت سومین پیروزی فصل خود، فینیکس سانز را از پیش رو برداشت. کلیپرز در این دیدار خانگی با حساب ۱۱۶ بر ۹۸، تیم بدون پیروزی سانز را مغلوب کرد. کریس پاول از کلیپرز در این مسابقه ۲۴ امتیاز، ۵ ریباند، ۸ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به دست آورد. بلیک گزیفین و دی‌آندره جردن نیز به ترتیب ۲۱ و ۱۹ امتیاز برای کلیپرز کسب کردند.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.