نتایج مسابقات بسکتبال قهرمانی زیر ۱۸ سال آسیا در ۲۳ جولای ۲۰۱۶

نتایج مسابقات بسکتبال قهرمانی زیر 18 سال آسیا در 23 جولای 2016

پیروزی ایران، لبنان و فیلیپین، از مهمترین نتایج مسابقات بسکتبال قهرمانی زیر ۱۸ سال آسیا در ۲۳ جولای ۲۰۱۶ بود.

تیم بسکتبال جوانان ایران، دومین بازی خود در رقابت های بسکتبال قهرمانی زیر ۱۸ سال آسیا را با پیروزی پشت سر گذاشت. تیم ایران امروز برابر قزاقستان قرار گرفت و موفق شد با نتیجه ۹۰ بر ۵۹ حریف خود را مغلوب کند. محمدحسین جعفری در این بازی نیز همچون مسابقه روز گذشته، از بازیکنان شاخص ایران بود. جعفری در این دیدار ۲۵ امتیاز، ۳ ریباند، ۴ توپ ربایی و ۱ بلاک شات کسب کرد. او ۵ شوت از ۷ اقدام سه امتیازی خود را وارد سبد کرد.

جدال تیم های لبنان و کره جنوبی با برتری لبنان پایان یافت. لبنان در این دیدار با نتیجه ۸۰ بر ۶۷ حریف خود را از پیش رو برداشت تا دومین پیروزی خود در مسابقات را کسب کند. علی منصور از لبنان در این مسابقه ۱۵ امتیاز، ۵ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۴ توپ ربایی به دست آورد.

کسب ۳۹ امتیاز توسط ایهاب الظهیری، نتوانست مانع از دومین شکست تیم بسکتبال عراق شود. در چهارمین بازی امروز تیم های عراق و فیلیپین به مصاف هم رفتند که این مسابقه با برتری ۹۶ بر ۷۹ فیلیپین پایان یافت. سنتر ۲۰۷ سانتیمتری عراق در این بازی ۲۴ ریباند، ۱ پاس منجر به گل، ۳ توپ ربایی و ۳ بلاک شات نیز کسب کرد. برای فیلیپین نیز جاشوا پنز سینکلر ۲۱ امتیاز، ۱۲ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی ثبت کرد.

نتایج مسابقات بسکتبال قهرمانی زیر ۱۸ سال آسیا در ۲۳ جولای ۲۰۱۶ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

ژاپن ۱۱۳ ۵۴ اندونزی
هند ۶۶ ۱۰۶ چین
کره جنوبی ۶۷ ۸۰ لبنان
فیلیپین ۹۶ ۷۹ عراق
قزاقستان ۵۹ ۹۰ ایران
چین تایپه ۷۷ ۶۶ تایلند

تیم بسکتبال زیر ۱۸ سال ایران در سومین بازی خود در این رقابت ها، فردا به مصاف ژاپن خواهد رفت. (برنامه مسابقات بسکتبال قهرمانی جوانان آسیا ۲۰۱۶)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.