نتایج مسابقات ان بی ای در ۱۵ نوامبر ۲۰۱۶

نتایج مسابقات ان بی ای در 15 نوامبر 2016

پیروزی کلیولند و شکست خانگی میامی و پرتلند، از مهمترین نتایج مسابقات ان بی ای در ۱۵ نوامبر ۲۰۱۶ بود.

تیم بسکتبال کلیولند کولیرز با برتری مقابل تورنتو رپتورز، بهترین شروع تاریخ خود (در ۱۰ مسابقه) را تکرار کرد. کلیولند امروز میزبان تورنتو بود و موفق شد با حساب ۱۲۱ بر ۱۱۷، حریف خود را مغلوب کند. کلیولند با کسب این پیروزی، به رکورد ۹ برد و ۱ باخت در این فصل از رقابت ها رسید. این تیم در فصل ۱۹۷۶-۷۷ نیز فصل را با چنین رکوردی شروع کرده بود. لبران جیمز با کسب ۲۸ امتیاز، ۹ ریباند، ۱۴ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی، ستاره تیمش در این مسابقه بود. اسکار رابرتسن، از اعضای تالار مشاهیر NBA، این بازی را از نزدیک تماشا می کرد. کایل لوری در این بازی ۲۸ امتیاز، ۵ ریباند، ۹ پاس منجر به گل و ۴ توپ ربایی برای تورنتو ثبت کرد. دیماری کرول از تورنتو در این مسابقه غایب بود.

آتلانتا هاوکس با ثبت هشتمین پیروزی فصل خود، هشتمین شکست فصل را به میامی هیت تحمیل کرد. آتلانتا امروز میهمان میامی بود که با پیروزی ۹۳ بر ۹۰ در این مسابقه، تعداد بردهای متوالی خود را به عدد ۵ رساند. ۶ بازیکن آتلانتا در این دیدار امتیازات خود را دورقمی کردند. دنیس شرودر با ۱۸ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن این تیم بود. دوایت هاوارد از هاوکس در ۳ دقیقه و ۶ ثانیه مانده به پایان کوارتر سوم، از ناحیه ران چپ آسیب دید و زمین را ترک کرد. حسن وایت‌ساید در این دیدار ۱۹ امتیاز، ۲۵ ریباند، ۲ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به دست آورد. گران دراگیچ و جاستیس وینزلو از میامی در این مسابقه غایب بودند.

شیکاگو بولز در شبی که راژان راندو را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت، با نتیجه ۱۱۳ بر ۸۸، میزبان خود پرتلند تریل بلیزرس را شکست داد. جیمی باتلر در این مسابقه ۲۷ امتیاز، ۱۲ ریباند و ۵ پاس منجر به گل به دست آورد. جرین گرنت از بولز که جایگزین راندو در ترکیب شروع کننده شد، کار خود را با ۱۸ امتیاز، ۳ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۵ توپ ربایی به اتمام رساند.

نتایج مسابقات ان بی ای در ۱۵ نوامبر ۲۰۱۶ را در زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
کلیولند کولیرز ۱۲۱ ۱۱۷ تورنتو رپتورز دانلود
میامی هیت ۹۰ ۹۳ آتلانتا هاوکس دانلود
مینسوتا تیمبرولوز ۱۰۸ ۱۱۵ شارلوت هورنتز دانلود
پرتلند تریل بلیزرس ۸۸ ۱۱۳ شیکاگو بولز دانلود
لس آنجلس لیکرز ۱۲۵ ۱۱۸ بروکلین نتز دانلود

برای دانلود بازی های NBA به این تاپیک در انجمن مراجعه کنید.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.