نتایج مسابقات NBA در ۳ دسامبر ۲۰۱۶

نتایج مسابقات NBA در 3 دسامبر 2016

مسابقات NBA در ۳ دسامبر ۲۰۱۶ با انجام نه دیدار پیگیری شد.

در یکی از مسابقات امروز مینسوتا تیمبرولوز میهمان شارلوت هورنتز بود که در وقت اضافه اول با نتیجه ۱۲۵ بر ۱۲۰ حریف خود را مغلوب کرد. اندرو ویگینز از مینسوتا در این مسابقه ۲۹ امتیاز، ۱ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی کسب کرد. کارل-انتونی تاونز با ۲۷ امتیاز، ۱۵ ریباند، ۱ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۲ بلاک شات، دیگر بازیکن شاخص مینسوتا بود. مینسوتا در حالی این بازی را با پیروزی به اتمام رساند که در لحظاتی از کوارتر چهارم، ۱۰ امتیاز از حریف عقب بود.

کسب ۳۷ امتیاز توسط آیزیاه تامس به بوستون سلتیکس کمک کرد فیلادلفیا سونی سیکسرز را از پیش رو بردارد. بوستون امروز میهمان فیلادلفیا بود که این بازی را با برتری ۱۰۷ بر ۱۰۶ به اتمام رساند. تامس که ۱۲ امتیاز متوالی بوستون در کوارتر چهارم را به نام خود ثبت کرد، ۴ ریباند، ۷ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی نیز به دست آورد. فیلادلفیا در این دیدار به جوئل امبید استراحت داد. پنج بازیکن دیگر این تیم نیز به دلیل مصدومیت غایب بودند.

دالاس موریکس در امریکن ایرلاینز سنتر پذیرای شیکاگو بولز بود و با برتری ۱۰۷ بر ۸۲ در این دیدار، دومین پیروزی متوالی خود را ثبت کرد. وسلی متیوز در این دیدار ۲۶ امتیاز، ۳ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی کسب کرد. جیمی باتلر از شیکاگو نیز ۲۶ امتیاز، ۹ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی ثبت کرد. فرد هویبرگ، سرمربی شیکاگو در این دیدار به دوین وید استراحت داد.

پرتلند تریل بلیزرس در خانه پذیرای میامی هیت بود که این بازی را با برتری ۹۹ بر ۹۲ پایان داد. دیمین لیارد با کسب ۱۹ امتیاز، ۴ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی، از بازیکنان شاخص تیمش در این مسابقه بود. حسن وایت‌ساید از میامی نیز ۲۸ امتیاز، ۱۶ ریباند، ۱ پاس منجر به گل و ۵ بلاک شات به دست آورد.

نتایج مسابقات NBA در ۳ دسامبر ۲۰۱۶ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
میلواکی باکز ۱۱۲ ۱۰۳ بروکلین نتز دانلود
شارلوت هورنتز ۱۲۰ ۱۲۵ مینسوتا تیمبرولوز دانلود
تورنتو رپتورز ۱۲۸ ۸۴ آتلانتا هاوکس دانلود
فیلادلفیا سونی سیکسرز ۱۰۶ ۱۰۷ بوستون سلتیکس دانلود
ممفیس گریزلیز ۱۰۳ ۱۰۰ لس آنجلس لیکرز دانلود
دالاس موریکس ۱۰۷ ۸۲ شیکاگو بولز دانلود
یوتا جاز ۱۰۵ ۹۸ دنور ناگتز دانلود
پرتلند تریل بلیزرس ۹۹ ۹۲ میامی هیت دانلود
گلدن استیت واریرز ۱۳۸ ۱۰۹ فینیکس سانز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.