نتایج پلی آف بسکتبال ان بی ای در هفتم می ۲۰۱۶

نتایج پلی آف بسکتبال ان بی ای در هفتم می 2016

در دو بازی مرحله‌ی پلی آف بسکتبال ان بی ای در هفتم می ۲۰۱۶، تیم های تورنتو و پرتلند، حریفان خود را از پیش رو برداشتند.

تیم بسکتبال تورنتو رپتورز با درخشش کایل لوری، میامی هیت را شکست داد. تورنتو امروز میهمان میامی بود و با پیروزی ۹۵ بر ۹۱ در این مسابقه، ۲ بر ۱ از حریف خود پیش افتاد. لوری که در دو بازی گذشته عملکرد خوبی نداشت، در این دیدار سرانجام ریتم بازی خود را به دست آورد و کار خود را با کسب ۳۳ امتیاز، ۲ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به اتمام رساند. دوین وید از میامی ۳۸ امتیاز، ۸ ریباند و ۴ پاس منجر به گل به دست آورد. حسن وایت‌ساید از میامی در کوارتر دوم این مسابقه از ناحیه‌ی زانوی راست آسیب دید و پس از ترک زمین دیگر به میدان بازنگشت. این بازیکن برای تعیین میزبان آسیب دیدگی روز یکشنبه تحت آزمایش MRI قرار می گیرد. جونس والنچیونس نیز در کوارتر سوم از ناحیه‌ی مچ پا مصدوم شد و بازی را ترک کرد. وضعیت این بازیکن به صورت روز به روز بررسی می شود. بازی چهارم دو تیم، دوشنبه شب در میامی برگزار خواهد شد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

پرتلند تریل بلیزرس در شبی که دیمین لیلارد بیشترین امتیاز دوران حرفه ای خود در پلی آف را کسب کرد، گلدن استیت واریورز را شکست داد. پرتلند امروز میزبان گلدن استیت بود و با برتری ۱۲۰ بر ۱۰۸ در این دیدار، نتیجه‌ی سری را به ۲ بر ۱ به سود گلدن استیت تغییر داد. لیلارد در این مسابقه ۴۰ امتیاز، ۵ ریباند و ۱۰ پاس منجر به گل به دست آورد. این بازیکن ۸ شوت از ۱۳ اقدام سه امتیازی خود در این مسابقه را وارد سبد کرد. استفن کری از گلدن استیت به دلیل آسیب دیدگی زانوی راست، برای سومین بازی متوالی غایب بود. دریماند گرین از گلدن استیت کار خود در این مسابقه را با ۳۷ امتیاز، ۹ ریباند، ۸ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به اتمام رساند. بازی چهارم سری، دوشنبه شب در شهر پرتلند برگزار خواهد شد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.