پالایش نفت آبادان به فینال لیگ برتر بسکتبال در سال ۹۵ رسید

پالایش نفت آبادان به فینال لیگ برتر بسکتبال در سال 95 رسید

تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان با برتری مقابل شیمیدر در نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال، به فینال راه یافت و حریف پتروشیمی بندر امام در این مرحله شد.
دو تیم امروز برای چهارمین بار و این بار در سالن آزادی برابر هم قرار گرفتند که این بازی با برتری ۷۷ بر ۷۴ پالایش نفت پایان یافت. پالایش نفت با کسب این پیروزی، سری را با برتری ۴ بر ۳ پایان داد.
محمد جمشیدی از پالایش نفت در این دیدار ۲۱ امتیاز، ۱۳ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به دست آورد. زلاتکو یوانویچ با ۲۴ امتیاز، ۷ ریباند و ۳ پاس منجر به گل، دیگر بازیکن شاخص پالایش نفت بود.
فرید اصلانی در ثانیه های پایانی این مسابقه فرصت داشت تا با شوت سه امتیازی خود بازی را به تساوی بکشاند اما نتوانست شوت خود را وارد سبد کند.

اولین مسابقه‌ی فینال روز یکشنبه، ۲۲ فروردین، به میزبانی پتروشیمی برگزار خواهد شد. سری فینال به صورت ۴ از ۷ و بدون در نظر گرفتن بازی های فصل عادی برگزار می شود.

منبع عکس: نسیم آنلاین

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.