کلی تامپسن عنوان قهرمانی مسابقه سه امتیازی All Star 2016 را به دست آورد

کلی تامپسن عنوان قهرمانی مسابقه سه امتیازی All Star 2016 را به دست آورد

برای دومین سال متوالی یکی از Splash Brothers تیم گلدن استیت واریورز به عنوان قهرمان مسابقه سه امتیازی All Star شناخته شد.
اما قهرمان امسال، مدافع عنوان قهرمانی و پادشاه سه امتیازی NBA، استفن کری نبود. این بار هم تیمی کری، کلی تامپسن بود که با پیروزی در مرحله‌ی نهایی مسابقه، جایزه‌ی قهرمانی را به خانه برد.
در تاریخ مسابقه سه امتیازی آل استار، این نخستین بار است که دو بازیکن متفاوت از یک تیم، دو سال متوالی قهرمان می شوند.
تامپسن که بهترین شوت های خود را برای پایان مسابقه حفظ کرده بود، مرحله‌ی نهایی را با ۲۷ امتیاز به پایان رساند تا در یکی از رقابتی ترین مسابقات سه امتیازی تاریخ قهرمان شود؛ مسابقه ای که تعداد از بهترین شوت زن های کنونی و احتمالا تاریخ لیگ در آن شرکت داشتند.
کری که در مرحله‌ی نهایی یکی از حریفان تامپسن بود، در این مرحله ۲۳ امتیاز به دست آورد و در ادامه به همراه بقیه شرکت کنندگان، هنگامی که تامپسن توپ های قفسه پایانی خود را یکی پس از دیگری وارد سبد می کرد، هم تیمی اش را تشویق می کرد. دوین بوکر، بازیکن سال اولی فینیکس سانز که جوان ترین بازیکن لیگ است، با به دست آوردن ۱۶ امتیاز در مرحله‌ی نهایی، در جایگاه سوم قرار گرفت.
سه شوت زن برتر مرحله‌ی مقدماتی راهی راند نهایی شدند.
تامپسن که اولین شرکت کننده ای بود که شوت های خود را انجام داد، در مرحله‌ی مقدماتی ۲۲ امتیاز به دست آورد. کری با وارد سبد کردن آخرین مانی بال خود، امتیازات خود در مرحله‌ی مقدماتی را به عدد ۲۱ رساند و به راند فینال صعود کرد.
جیمز هاردن از راکتس، جی.جی. ردک از کلیپرز و دوین بوکر از سانز، هر سه مرحله‌ی مقدماتی را با ۲۰ امتیاز به پایان رساندند و برای تعیین اینکه کدام بازیکن در مرحله‌ی نهایی با کری و تامپسن رقابت خواهد کرد، در یک مرحله‌ی حذفی ۳۰ ثانیه ای با هم رقابت کردند.
کریس میدلتون از میلواکی با به دست آوردن ۱۳ امتیاز، اولین بازیکنی بود که در مرحله‌ی مقدماتی حذف شد. سی‌جی مک‌کالوم از پرتلند نیز در راند مقدماتی ۱۴ امتیاز کسب کرد و نتوانست راهی مرحله‌ی نهایی شود. کایل لوری از تورنتو نیز که از حمایت تماشاگران برخوردار بود، در راند مقدماتی ۱۵ امتیاز کسب کرد.
هایلایت های مسابقه سه امتیازی All Star 2016 را در زیر تماشا کنید. (دانلود با کیفیت معمولیدانلود با کیفیت HD)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۸ پاسخ

  1. صادق گفت:

    خیلی کوتاه بود کاش کامل ترشو گیر میاوردی…. ولی بازم دستت درد نکنه

  2. My Dubs گفت:

    ایول. استیل شوت زدن تامپسون واقعا محشره با قد ۲٫۰۳ وقتی هم برای شوت جامپ میکنه پرش بلندی داره و بالای دست هر دفاعی شوتش رو خوب میزنه
    دفاعشم سال به سال بهتر میشه تبریک

    • Kiiiiiiiing گفت:

      شوخی شوخی هم قد لبران کردی تامپسونو دیگه ؟؟؟ ای وای بر من !!! یه دو سانتی توی محاسباتت اشتب کردی

      • My Dubs گفت:

        اها راست میگی بهر حال تو شوتینگ گاردها قد بلندی داره و میتونه از پست یک تا سه حریف رو خوب دفاع کنه. دستای لبران فکر کنم بلندترم هست

  3. kh.a گفت:

    از کجا باید فیلم کامل مسابقه رو دانلود کنیم؟

  4. babak گفت:

    قبلفیلم کامل رو میزاشتی چی شد . میشه فیلم کامل رو بزاری لرا دانلود

  5. number1 گفت:

    ادم استیل شوت تامسون رو می بینه واقعا کیف می کنه خودم به شخصه شانس برنده شدن تامسون رو بیشتر از کری می دونستم ولی خود کری هم دوست داشت تامسون برنده شه و از تمام وجودش سه نمی زد انتظارم از ردیک بیشتر بود از همه این ها با مزه تر این بود کوین هارت با دریموند گرین تو این مسابقه تو امتیاز ۱۲مساوی کرد ولی جام رو به خاطر قد بلند تر گرین دادن بهش

  6. mohamad ho3in گفت:

    تامپسون واقعا از پارسال بهتر شده مسابقه کوین هارت با دریماند گرین خیلی خوب بود جایزه گرین اندازه قد هارت بود.به امید قهرمانی گلدن استیت.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *