سومین پیروزی اکلاهما سیتی برابر سن آنتونیو در نیمه نهایی کنفرانس غرب NBA

سومین پیروزی اکلاهما سیتی برابر سن آنتونیو در نیمه نهایی کنفرانس غرب NBA

تیم بسکتبال اکلاهما سیتی تاندر با برتری برابر سن آنتونیو اسپرز در پنجمین بازی نیمه نهایی کنفرانس غرب NBA، با نتیجه‌ی ۳ بر ۲ از حریف خود پیش افتاد.
اکلاهما سیتی امروز میهمان سن آنتونیو بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۹۵ بر ۹۱ حریف خود را از پیش رو بردارد. این دومین پیروزی اکلاهما سیتی در سالن AT&T سنتر در این سری بود.
راسل وستبروک در این دیدار ۳۵ امتیاز، ۱۱ ریباند، ۹ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به دست آورد. این بازیکن در ۶٫۳ ثانیه مانده به پایان بازی، در حالی که تیمش با نتیجه‌ی ۹۲ بر ۹۱ پیش بود، شوت لی آپ خود را وارد سبد کرد و یک خطا نیز از لامارکوس آلدریج گرفت. وستبروک با وارد سبد کردن پرتاب پنالتی خود، اختلاف امتیاز را به ۴ افزایش داد. در ادامه کوای لئونارد و دنی گرین از اسپرز نتوانستند شوت های سه امتیازی خود را وارد سبد کنند تا بازی با برتری ۹۵ بر ۹۱ تاندر پایان یابد. کوای لئونارد از اسپرز کار خود در این دیدار را با ۲۶ امتیاز، ۶ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۵ توپ ربایی به اتمام رساند. (دانلود هایلایت های مسابقه)
بازی ششم دو تیم پنجشنبه شب در اکلاهما سیتی برگزار خواهد شد.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.