مرحله‌ی پلی آف NBA در سال ۲۰۱۶ آغاز شد

مرحله‌ی پلی آف NBA در سال 2016 آغاز شد

با انجام چهار مسابقه در روز ۱۶ اپریل، مرحله‌ی پلی آف NBA در سال ۲۰۱۶ آغاز شد.

کسب ۳۳ امتیاز توسط پاول جرج به ایندیانا پیسرز کمک کرد پلی آف را با پیروزی آغاز کند. تیم های ایندیانا پیسرز و تورنتو رپتورز روز ۱۶ اپریل، به میزبانی تورنتو برابر هم قرار گرفتند که این بازی با برتری ۱۰۰ بر ۹۰ ایندیانا پایان یافت. جرج در این بازی ۴ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۴ توپ ربایی نیز به دست آورد. جونس والنچیونس از رپتورز در ۲ دقیقه و ۱۴ ثانیه مانده به پایان این بازی، شش خطائه شد و زمین را ترک کرد. کایل لوری و دمار دروزن از رپتورز در این مسابقه کم فروغ ظاهر شدند. لوری تنها ۳ شوت از ۱۳ اقدام خود را وارد سبد کرد و دروزن نیز از ۱۹ اقدام به شوت، تنها ۵ اقدام را به ثمر رساند. هزاران طرفدار رپتورز امسال نیز همانند سال گذشته در بیرون سالن ایر کانادا سنتر بازی را تماشا می کردند. (دانلود هایلایت های مسابقه)

گلدن استیت واریورز در خانه پذیرای هیوستن راکتس بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۱۰۴ بر ۷۸ حریف خود را از پیش رو بردارد. استفن کری از گلدن استیت پیش از آنکه در ۹ دقیقه و ۱۳ ثانیه مانده به پایان کوارتر سوم به دلیل پیچ خوردگی مج پا زمین مسابقه را ترک کند، ۲۴ امتیاز، ۷ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی به دست آورد. به گفته‌ی استیو کر وضعیت مچ کری روز یکشنبه مجددا ارزیابی می شود و حضور یا عدم حضور کری در بازی دوم که روز دوشنبه برگزار می شود، به این ارزیابی بستگی دارد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

تیم بسکتبال بوستون سلتیکس نتوانست بازگشت خود به بازی را کامل کند و مغلوب آتلانتا هاوکس شد. دو تیم امروز به میزبانی آتلانتا رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی با پیروزی ۱۰۲ بر ۱۰۱ آتلانتا پایان یافت. بوستون که در لحظاتی از مسابقه ۱۹ امتیاز از حریف عقب بود، در لحظات پایانی، نتیجه را در عدد ۸۸ برابر کرد، اما بازی خوب جف تیگ به آتلانتا کمک کرد اولین مسابقه‌ی پلی آف ۲۰۱۶ را با پیروزی پشت سر بگذارد. تیگ در این مسابقه ۲۳ امتیاز، ۴ ریباند، ۱۲ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به ثبت رساند. اوری بردلی از بوستون در ۶ دقیقه و ۴۲ ثانیه مانده به پایان این بازی، از ناحیه‌ی همسترینگ راست آسیب دید و زمین را ترک کرد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

اکلاهما سیتی تاندر با پیروزی قاطع مقابل دالاس موریکس، مرحله‌ی حذفی را با قدرت آغاز کرد. تاندر امروز میزبان موریکس بود که این بازی را با برتری ۱۰۸ بر ۷۰ پایان داد. راسل وستبروک در این مسابقه ۲۴ امتیاز، ۵ ریباند، ۱۱ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به دست آورد. کوین دورنت نیز ۲۳ امتیاز، ۵ ریباند و ۵ پاس منجر به گل کسب کرد. هر دو بازیکن در این مسابقه ۷ شوت از ۱۵ اقدام خود را وارد سبد کردند. (دانلود هایلایت های مسابقه)

برای بحث و تبادل نظر، دانلود بازی ها و … به انجمن مراجعه کنید.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.