منابع: توافق ال جفرسن و ایندیانا پیسرز برای امضای قراردادی سه ساله

منابع: توافق ال جفرسن و ایندیانا پیسرز برای امضای قراردادی سه ساله

به گفته منابع لیگ، ال جفرسن و ایندیانا پیسرز برای امضای قراردادی سه ساله به مبلغ ۳۰ میلیون دلار، توافق کردند.
طبق گفته منابع، روز هفتم جولای که محدودیت ها برای امضای قراردادهای جدید برداشته شود، جفرسن آماده است یک قرارداد بدون حق فسخ را امضا کند.
جفرسن سه فصل گذشته را در شارلوت گذرانده است اما در اولین روز بازار آزاد نقل و انتقالات، همچون جرمی لین این تیم را ترک کرد.
شارلوت که امسال بازیکنان آزاد زیادی داشت، اولویت اول خود را تمدید قرارداد باتوم قرار داد که سریعا به آن دست یافت. آنها ماروین ویلیامز را نیز حفظ می کنند.
جفرسن ۳۱ ساله که سابقه ۱۲ سال حضور در ان بی ای را در کارنامه دارد، میانگین ۱۲ امتیاز و ۶٫۴ ریباند را در متوسط ۲۳٫۳ دقیقه ای که در هر یک ۴۷ مسابقه فصل قبل در زمین بود، ثبت کرد. او در سال آخر قراردادی که پیش از فصل ۲۰۱۳ با شارلوت امضا کرده بود، ۱۳٫۵ میلیون دلار دریافت کرد.
جفرسن ۱۱ بازی ابتدای فصل ۲۰۱۵-۱۶ را از دست داد (۵ بازی به دلیل نقض قوانین ضد مواد مخدر لیگ و ۶ بازی به دلیل مصدومیت). پیش از آنکه عمل جراحی زانو، او را برای ۲۳ بازی دیگر نیمکت نشین کند، جفرسن ۲ بازی برای تیمش انجام داد.
جفرسن در راند اول پلی آف ۲۰۱۶ برابر میامی هیت، میانگین ۱۳٫۳ امتیاز و ۶٫۱ ریباند را در متوسط ۲۴ دقیقه در هر بازی ثبت کرد.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.