منابع: توافق تای لاوسن برای امضای قرارداد با ساکرامنتو کینگز

منابع: توافق تای لاوسن برای امضای قرارداد با ساکرامنتو کینگز

به گفته منابع به ورتیکال، گارد آزاد، تای لاوسن، برای امضای قراردادی ۱ ساله با ساکرامنتو کینگز به توافق رسید.
لاوسن روز شنبه با مقامات و مربیان کینگز در ساکرامنتو دیدار کرد و برنامه داشت اوایل همین هفته با مقامات نیو اورلینز پلیکانز دیدار کند تا اینکه کینگز روز یکشنبه قراردادی به او پیشنهاد کرد.
لاوسن به تیمی کی پیوندد که فرصت زیادی در آن خواهد داشت؛ جایی که کینگز راژان راندو را در بازار آزاد نقل و انتقالات تابستان از دست داد. انتظار می رود درن کالیسن، گارد راس شروع کننده کینگز باشد.
حضور همزمان لاوسن و گارد آلل استار، جیمز هاردن، فصل گذشته در ترکیب هیوستن راکتس جواب نداد. راکتس که در ازای لاوسن یک انتخاب راند اول درفت به دنور داده بود، در ماه مارس لاوسن را بازخرید کرد. او پس از جدایی از راکتس، با قراردادی به ایندیانا پیوست و فصل قبل را در ترکیب این تیم به اتمام رساند.
لاوسن در مدت حضورش در هیوستن، میانگین ۵٫۸ امتیاز و ۳٫۴ پاس منجر به گل را در ۲۲٫۲ دقیقه ثبت کرد. او که دو بار به دلیل رانندگی در زمانی که حال عادی نداشته دستگیر شده، متوسط ۱۳٫۱ امتیاز و ۶٫۲ پاس منجر به گل را در ۷ سال حضورش در لیگ ثبت کرده است.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.