منابع: نیکولاس باتوم با قراردادی ۵ ساله در شارلوت می ماند

منابع: نیکولاس باتوم با قراردادی 5 ساله در شارلوت می ماند

به گفته منابع نیکولاس باتوم، بازیکن پست فروارد برای امضای یک قرارداد ۵ ساله به مبلغ ۱۲۰ میلیون دلار با شارلوت هورنتز به توافق رسید.
قرار بود باتوم روز جمعه با دالاس موریکس دیدار کند اما چند ساعت پس از آغاز فرصت و نقل و انتقال بازیکنان آزاد، برای ماندن در شارلوت با این تیم توافق کرد.
هورنتز همواره شانس اصلی برای جذب باتوم در نظر گرفته می شد چراکه آنها حق برد (Bird rights) او را در اختیار داشتند که به آنها اجازه می داد قراردادی ۵ ساله به او پیشنهاد دهند. به گفته منبع این خبر، سال آخر قرارداد باتوم به صورت player option است.
توافقاتی شفاهی بین تیم ها و بازیکنان، الزام آور نیستند و بازیکنان آزاد از تاریخ هفتم جولای رسما می توانند قراردادهای خود را امضا کنند.
باتوم ۲۷ ساله که یک بازیکن همه کاره است، تابستان گذشته و پس از گذراندن ۷ فصل با پرتلند تریل بلیزرس، به شارلوت هورنتز منتقل شد. او در فصل گذشته میانگین ۱۴٫۹ امتیاز، ۶٫۱ ریباند و ۵٫۸ پاس منجر به گل را به ثبت رساند و به شارلوت کمک کرد با ثبت رکورد ۴۸ برد و ۳۴ باخت، به پلی آف صعود کند. تعداد پیروزی های شارلوت در فصل ۲۰۱۵-۱۶، از تعداد بردهای آنها در فصل پیش از آن، ۱۵ عدد بیشتر بود.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.