نتایج مسابقات ان بی ای در بیست و نهم مارس ۲۰۱۶

نتایج مسابقات ان بی ای در بیست و نهم مارس 2016

پیروزی شیکاگو و گلدن استیت و شکست اکلاهما سیتی و کلیولند، از مهمترین نتایج مسابقات ان بی ای در بیست و نهم مارس ۲۰۱۶ بود.

جامپ شات جیمی باتلر در ۳٫۷ ثانیه مانده به پایان بازی، به شیکاگو بولز کمک کرد به چهار شکست متوالی خود پایان دهد. شیکاگو امروز میهمان ایندیانا بود و توانست با نتیجه‌ی ۹۸ بر ۹۶ حریف خود را مغلوب کند. شوت باتلر در ۳٫۷ ثانیه مانده به پایان بازی، موجب برتری ۲ امتیازی بولز شد و در ادامه سی‌جی میلز از ایندیانا شوت سه امتیازی خود را از دست داد تا این مسابقه با برتری بولز پایان یابد. نیکولا میروتیچ از شیکاگو در این بازی ۲۸ امتیاز، ۱۰ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به دست آورد. شیکاگو علی رغم پیروزی در این دیدار همچنان شانس کمی برای حضور در پلی آف دارد؛ این تیم هم اکنون در جایگاه نهم کنفرانس شرق قرار دارد و ۲ بازی از تیم هشتم شرق، ایندیانا، عقب تر است.

تیم بسکتبال اکلاهما سیتی تاندر در شبی که به کوین دورنت و سرج ایباکا استراحت داد، مقابل دیترویت پیستونز مغلوب شد. اکلاهما سیتی امروز میهمان دیترویت بود که بازی را با حساب ۸۲ بر ۸۸ به حریف خود واگذار کرد. مارکوس موریس از دیترویت با ۲۴ امتیاز، ۷ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۱ بلاک شات، از بازیکنان شاخص تیمش در این مسابقه بود. بازیکنان تاندر در کوارتر سوم این مسابقه تنها ۹ امتیاز کسب کردند. ۸۲ امتیاز، کمترین امتیازی است که تاندر در این فصل از رقابت ها در یک بازی به دست آورده است.

هیوستن راکتس با جبران عقب افتادگی ۲۰ امتیازی، کلیولند کولیرز را مغلوب کرد. هیوستن امروز میهمان کلیولند بود و توانست با حساب ۱۰۶ بر ۱۰۰ حریف خود را شکست دهد. راکتس در حالی این بازی را با پیروزی پشت سر گذاشت که در اوایل کوارتر سوم با نتیجه‌ی ۴۲ بر ۶۲ از حریف عقب بود. جیمز هاردن با کسب ۲۷ امتیاز، ۶ ریباند، ۸ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی، به پیروزی تیمش در این مسابقه کمک کرد. لبران جیمز در این مسابقه به میدان نرفت و استراحت کرد.

گلدن استیت واریورز برای ثبت شصت و هفتمین پیروزی فصل خود، واشنگتن ویزاردز را از پیش رو برداشت. گلدن استیت در این بازی خانگی با نتیجه‌ی ۱۰۲ بر ۹۴ واشنگتن را شکست داد. استفن کری در این بازی ۲۶ امتیاز، ۷ ریباند، ۷ پاس منجر به گل و ۵ توپ ربایی کسب کرد.

نتایج مسابقات ان بی ای در بیست و نهم مارس ۲۰۱۶ را در جدول زیر مشاهده می کنید. (برای بحث و تبادل نظر می توانید به انجمن مراجعه کنید).

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
ایندیانا پیسرز ۹۶ ۹۸ شیکاگو بولز دانلود
اورلاندو مجیک ۱۳۹ ۱۰۵ بروکلین نتز دانلود
فیلادلفیا سونی سیکسرز ۸۵ ۱۰۰ شارلوت هورنتز دانلود
دیترویت پیستونز ۸۸ ۸۲ اکلاهما سیتی تاندر دانلود
کلیولند کولیرز ۱۰۰ ۱۰۶ هیوستن راکتس دانلود
گلدن استیت واریورز ۱۰۲ ۹۴ واشنگتن ویزاردز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.