نتایج مسابقات ان بی ای در یازدهم اپریل ۲۰۱۶

نتایج مسابقات ان بی ای در یازدهم اپریل 2016

پیروزی کلیولند، هیوستن و اکلاهما سیتی و شکست بوستون و یوتا، از جمله نتایج مسابقات ان بی ای در یازدهم اپریل ۲۰۱۶ بود.

تیم بسکتبال کلیولند کولیرز با پیروزی مقابل آتلانتا هاوکس، رتبه‌ی نخست خود در کنفرانس شرق را قطعی کرد. کلیولند امروز میزبان آتلانتا بود و موفق شد با حساب ۱۰۹ بر ۹۴ حریف خود را مغلوب کند. لبران جیمز در این دیدار ۱۳ شوت از ۱۶ اقدام خود را وارد سبد کرد و کار خود را با کسب ۳۴ امتیاز، ۶ ریباند، ۶ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به اتمام رساند. کایری ایروینگ نیز ۳۵ امتیاز، ۴ ریباند، ۴ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به دست آورد.

بوستون سلتیکس با قبول شکست مقابل شارلوت هورنتز، به رده‌ی پنجم کنفرنس شرق سقوط کرد. بوستون امروز پذیرای شارلوت بود که بازی را با نتیجه‌ی ۱۰۰ بر ۱۱۴ به حریف خود واگذار کرد. شارلوت در کوارتر دوم این دیدار با نتیجه‌ی ۳۹ بر ۱۳ حریف را شکست داد و اختلاف امتیاز قابل توجهی ایجاد کرد. جرمی لین با ۲۵ امتیاز، ۷ ریباند، ۵ پاس منجر به گل، ۵ توپ ربایی و ۱ بلاک شات، از بازیکنان شاخص شارلوت در این بازی بود.

هیوستن راکتس یا برتری مقابل مینسوتا تیمبرولوز، همچنان به صعود به پلی آف امیدوار باقی ماند. هیوستن امروز میهمان مینسوتا بود و توانست با نتیجه‌ی ۱۲۹ بر ۱۰۵ حریف خود را از پیش رو بردارد. جیمز هاردن در این مسابقه ۳۴ امتیاز، ۱ ریباند و ۶ پاس منجر به گل برای هیوستن ثبت کرد. هیوستن با کسب این پیروزی و با توجه به نتیجه‌ای که یوتا به دست آورد، به رده‌ی هشتم کنفرانس غرب صعود کرد.

اکلاهما سیتی میزبان لس آنجلس لیکرز بود و موفق شد با حساب ۱۱۲ بر ۷۹ حریف خود را مغلوب کند. کوین دورنت در این دیدار ۳۴ امتیاز، ۵ ریباند، ۳ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به دست آورد. راسل وستبروک نیز پیش از پایان نیمه‌ی اول این دیدار تریپل دابل کرد. او کار خود را با ۱۳ امتیاز، ۱۰ ریباند، ۱۴ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به اتمام رساند. وستبروک با این تریپل دابل، تعداد تریپل دابل های خود در این فصل را به عدد ۱۸ رساند و رکورد NBA در زمینه‌ی بیشترین تریپل دابل ثبت شده در یک فصل که در اختیار مجیک جانسن بود را شکست. کوبی برایانت از لیکرز که آخرین بازی خارج از خانه‌ی دوران حرفه ای خود را انجام می داد، ۱۳ امتیاز، ۱ ریباند و ۱ پاس منجر به گل کسب کرد.

دالاس موریکس با پیروزی برای یوتا جاز، جواز حضور در پلی آف را به دست آورد و یوتا را به رده‌ی نهم کنفرانس غرب فرستاد. در یکی از حساس ترین بازی های امروز، یوتا میزبان دالاس بود که بازی را با نتیجه‌ی ۹۲ بر ۱۰۱ به حریف خود واگذار کرد. درن ویلیامز در این بازی ۲۳ امتیاز، ۴ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی برای دالاس کسب کرد. دیرک نویتزکی نیز ۲۲ امتیاز، ۱۱ ریباند، ۳ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به دست آورد. یوتا هم اکنون با ۴۰ برد و ۴۱ باخت در جایگاه نهم کنفرانس غرب قرار دارد؛ این تیم تنها در صورتی به پلی آف راه خواهد یافت که آخرین بازی خود با لیکرز را با پیروزی پشت سر بگذارد و امیدوار باشد که هیوستن در آخرین مسابقه اش، مقابل ساکرامنتو کینگز شکست بخورد.

نتایج مسابقات ان بی ای در یازدهم اپریل ۲۰۱۶ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
کلیولند کولیرز ۱۰۹ ۹۴ آتلانتا هاوکس دانلود
اورلاندو مجیک ۱۰۷ ۹۸ میلواکی باکز دانلود
بوستون سلتیکس ۱۰۰ ۱۱۴ شارلوت هورنتز دانلود
بروکلین نتز ۱۱۱ ۱۲۰ واشنگتن ویزاردز دانلود
مینسوتا تیمبرولوز ۱۰۵ ۱۲۹ هیوستن راکتس دانلود
نیو اورلینز پیکانز ۱۱۶ ۱۲۱ شیکاگو بولز دانلود
اکلاهما سیتی تاندر ۱۱۲ ۷۹ لس آنجلس لیکرز دانلود
یوتا جاز ۹۲ ۱۰۱ دالاس موریکس دانلود
فینیکس سانز ۱۰۱ ۱۰۵ ساکرامنتو کینگز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.