گلدن استیت واریرز اندرو بوگت را به دالاس موریکس منتقل می کند

گلدن استیت واریرز اندرو بوگت را به دالاس موریکس منتقل می کند

به گفته منابع، تیم گلدن استیت واریرز به منظور ایجاد فضای مالی کافی برای جذب کوین دورنت، برای انتقال اندرو بوگت به دالاس موریکس با این تیم به توافق رسید.
به گفته منابع، موریکس در ازای بوگت یک انتخاب راند دوم درفت به واریرز خواهد داد. بوگت به فروارد واریرز، هریسون بارنز خواهد پیوست که پس از تبدیل شدن به یک بازیکن آزاد نامحدود، با دالاس قرارداد امضا می کند.
طبق اطلاعات منابع، واریرز سعی می کند قرارداد سنتر خود، ماریس اسپیتس را که ۸ سال است در لیگ بازی می کند، تمدید کند. واریرز همچنین پیشنهاد مقدماتی که برای جذب فستوس ازیلی داده بود را پس گرفت تا او به یک بازیکن آزاد تبدیل شود.
بوگت ۳۱ ساله در میانه فصل ۲۰۱۱-۱۲، در جریان انتقالی که مانتی الیس را به میلواکی فرستاد، به گلدن استیت آمد. او در ۱۱ فصل حضورش در لیگ میانگین ۱۰٫۳ امتیاز، ۸٫۹ ریباند و ۱٫۶ بلاک شات را ثبت کرده است. این بازیکن در فصل گذشته متوسط ۵٫۴ امتیاز، ۷ ریباند و ۱٫۶ بلاک شات را به دست آورد.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.