نتایج پلی آف بسکتبال NBA در ششم می ۲۰۱۶

نتایج پلی آف بسکتبال NBA در ششم می 2016

مسابقات پلی آف بسکتبال NBA در ششم می ۲۰۱۶ با پیروزی تیم های کلیولند و سن آنتونیو همراه بود.

تیم بسکتبال کلیولند کولیرز بار دیگر با تکیه بر شوت های سه امتیازی، آتلانتا هاوکس را از پیش رو برداشت. امروز و در نیمه نهایی کنفرانس شرق، تیم های هاوکس و کولیرز برای سومین بار و این بار در شهر آتلانتا به مصاف هم رفتند. کلیولند در این دیدار با حساب ۱۲۱ بر ۱۰۸، میزبان خود را از پیش رو برداشت و در مجموع ۳ بر ۰ از حریف خود پیش افتاد. بازیکنان کلیولند که با به ثمر رساندن ۲۵ شوت سه امتیازی در بازی دوم رکوردشکنی کرده بودند، در این مسابقه ۲۱ شوت از ۳۹ اقدام سه امتیازی (۵۳٫۸ درصد) خود را وارد سبد کردند تا برای دومین بازی متوالی، حداقل ۲۰ سه امتیازی وارد سبد کنند. لبران جیمز در این مسابقه ۲۴ امتیاز، ۱۳ ریباند، ۸ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی ثبت کرد. چنینگ فرای نیز که از روی نیمکت وارد زمین شد، ۱۰ شوت از ۱۳ اقدام (۷ شوت از ۹ اقدام سه امتیازی) خود را به ثمر رساند و در حدود ۲۸ دقیقه حضورش در میدان، ۲۷ امتیاز، ۷ ریباند و ۱ توپ ربایی به دست آورد. بازی چهارم دو تیم، یکشنبه در آتلانتا برگزار خواهد شد و کلیولند فرصت دارد تا با پیروزی در آن مسابقه، برای دومین فصل متوالی، آتلانتا هاوکس را در پلی آف، ۴ بر ۰ مغلوب کند. (دانلود هایلایت های مسابقه)

سن آنتونیو اسپرز با غلبه بر اکلاهما سیتی تاندر در خانه‌ی این تیم، شکست خانگی در بازی دوم را جبران کرد. سن آنتونیو امروز میهمان اکلاهما سیتی بود و با پیروزی ۱۰۰ بر ۹۶ در این مسابقه، در مجموع ۲ بر ۱ از حریف خود پیش افتاد. کوای لئونارد از اسپرز در این بازی ۳۱ امتیاز، ۱۱ ریباند، ۳ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به دست آورد. این بازیکن در ۲۳ ثانیه مانده به پایان و در حالی که تیمش با نتیجه‌ی ۹۶ بر ۹۴ پیش بود، یک ریباند حمله‌ی کلیدی انجام داد تا تونی پارکر در ادامه با پرتاب های پنالتی خود، اختلاف امتیاز را به ۴ امتیاز افزایش دهد. در ادامه دیان ویترز از اکلاهما سیتی، با شوت خود در ۴ ثانیه مانده به پایان، اختلاف امتیاز را به ۲ کاهش داد. پس از انجام خطا روی لئونارد و وارد سبد شدن هر دو پرتاب این بازیکن، زمان کافی برای جبران وجود نداشت و بازی با برتری اسپرز پایان یافت. پارکر در این دیدار ۱۹ امتیاز، ۸ ریباند و ۵ پاس منجر به گل به دست آورد. راسل وستبروک نیز کار خود را با ۳۱ امتیاز، ۹ ریباند، ۸ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به اتمام رساند؛ گرچه دو ترن اور از او و کوین دورنت در ۲ دقیقه‌ی پایانی، برای تاندر گران تمام شد. بازی چهارم سری، یکشنبه در اکلاهما سیتی برگزار خواهد شد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.