نتایج یک چهارم نهایی بسکتبال جوانان آسیا در سال ۲۰۱۴

علی الله وردی

علی الله وردی

مرحله‌ی یک چهارم نهایی مسابقات بسکتبال جوانان آسیا در سال ۲۰۱۴، امروز برگزار شد تا تیم های راه یافته به نیمه نهایی مشخص شوند.
در یکی از بازی های امروز تیم بسکتبال زیر ۱۸ سال ایران مقابل مالزی قرار گرفت و با نتیجه‌ی ۹۲ بر ۳۶ حریف خود را مغلوب کرد. بازیکنان کشورمان کوارتر های اول تا چهارم این بازی را به ترتیب با نتایج ۲۷ بر ۵، ۲۴ بر ۸، ۲۶ بر ۱۳ و ۱۵ بر ۱۰ به سود خود پایان دادند تا جواز حضور در مرحله‌ی نیمه نهایی مسابقات بسکتبال قهرمانی جوانان آسیا را کسب کنند.
علی الله وردی و عبدالصمد سرودی، هر کدام در این مسابقه ۱۳ امتیاز کسب کردند تا امتیاز آورترین بازیکنان ایران لقب گیرند. مهیار مهر نیز با تاثیر گذاری +۱۸، موثرترین بازیکن ایران بود. این بازیکن در این مسابقه ۸ بار توپ بازیکنان حریف را ربود. (آمار بازی)
نتایج مرحله‌ی یک چهارم نهایی بسکتبال جوانان آسیا در سال ۲۰۱۴ را در زیر می بینید.

کره جنوبی

۶۱-۹۰

ژاپن

چین

۵۳-۱۰۶

قزاقستان

چین تایپه

۸۶-۹۰

فیلیپین

ایران

۳۶-۹۲

مالزی

تیم کشورمان در مرحله‌ی نیمه نهایی بسکتبال جوانان آسیا، ساعت ۱۸:۳۰ فردا به وقت تهران، برابر کره جنوبی قرار می گیرد؛ دیداری که تکرار نیمه نهایی دوره‌ی گذشته‌ی رقابت ها خواهد بود. تیم کشورمان در نیمه نهایی دوره‌ی قبل، با نتیجه‌ی ۹۳ بر ۹۶ مغلوب کره جنوبی شد و از راه یابی به فینال بازماند. دیگر دیدار نیمه نهایی نیز بین چین و چین تایپه برگزار خواهد شد.

منبع عکس

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *