ارسلان کاظمی به تیم چینی چانگکینگ فلای دراگن پیوست

arsalan kazemi

هفته گذشته خبرهایی مبنی بر علاقه‌مندی تیم چینی چانگکینگ فلای دراگن به جذب ارسلان کاظمی منتشر شد و حالا ارسلان کاظمی رسما به این تیم پیوسته است.
کاظمی روز گذشته که روز رسانه ای این تیم بود با رسانه های چینی دیدار کرد و مصاحبه ای انجام داد. متن زیر بخشی از صحبت های کاظمی است.
“من و هم تیمی هام چند روزی هست که در اردوهای آماده سازی هستیم و بعد از گذروندن چند روزی با اونها احساس می کنم که جو بسیار دوستانه ای بین ما وجود داره. اتفاقات زیادی در بسکتبال می افته و اهداف خاصی برای فصل جدید وجود داره، اما مطمئن باشید من می تونم به خوبی با هم تیمی هام هماهنگ بشم تا بهترین عملکرد رو داشته باشیم و برای کسب نتایج خوب تلاش کنیم.”
تیم Chongqing Fly Dragon، امسال برای اولین بار در لیگ CBA به میدان می رود. این تیم فصل گذشته در NBL (لیگ دسته پایین تر چین) بازی کرده بود.
ارسلان کاظمی به عنوان انتخاب ۵۴ام درفت ۲۰۱۳ توسط ویزاردز جذب شد و سپس به فیلادلفیا سیکسرز منتقل شد. این بازیکن که فصل گذشته را در پتروشیمی بندر امام گذراند، فرصت دارد تا با حضور در لیگ چین، خود را برای ورود به NBA آماده کند.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۵ پاسخ

  1. mo3 گفت:

    تو این عکس ارسلان بلاک میشه ایا

  2. mlbj گفت:

    باور کنین بازیکنای ایرانی از خیلیا تو nba سرترن. ولی حیف 🙁

  3. آذرخش گفت:

    آقا توی کلماتت دقت کن.
    هر جای دیگه توهین نژادی می کردی الان اکانتت مسدود شده بود.

  4. mohammad گفت:

    سلام ادمین نمیدونی بازی های ان بی ای کی شروع میشه؟

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *