استفن کری به دلیل کشیدگی رباط حداقل ۲ هفته نمی تواند بازی کند

استفن کری به دلیل کشیدگی رباط حداقل 2 هفته نمی تواند بازی کند

تیم گلدن استیت واریورز اعلام کرد ستاره‌ی این تیم، استفن کری، به دلیل کشیدگی رباط طرفی داخلی زانوی راست، حداقل ۲ هفته نمی تواند بازی کند.
آزمایش MRI که روز دوشنبه روی زانوی کری انجام شد، نشان داد این بازیکن دچار کشیدگی درجه ۱ شده است که کمترین کشیدگی رباط ممکن است. کری در بازی چهارم برابر هیوستن راکتس که روز یکشنبه برگزار شد و با برتری گلدن استیت پایان یافت، آسیب دید.
باب میرز، مدیرکل گلدن استیت در این مورد گفت: “از نظر ما این خبر نسبتا خوبی است.”
تیم گلدن استیت اعلام کرد وضعیت کری دو هفته‌ی دیگر مورد ارزیابی مجدد قرار خواهد گرفت. کری بعد از ظهر دوشنبه در توییتر خود از طرفدارانش تشکر کرد.

استفن کری به دلیل کشیدگی رباط حداقل 2 هفته نمی تواند بازی کند

میرز در ادامه گفت: “موقع انجام MRI من با کری بودم و او از نتیجه خوشحال بود.”
میرز اعلام کرد جابه‌جایی در زانوی کری رخ نداده و زانوی این بازیکن سالم است و نیازی به عمل جراحی نیست.
ام وی پی فصل گذشته پیش از آنکه در بازی چهارم مقابل هیوستن به زمین برگردد، بازی های دوم و سوم راند اول پلی آف مقابل این تیم را از دست داده بود. او در لحظات پایانی نیمه‌ی اول بازی چهارم، در تلاش برای دفاع کردن ترور آریزا، در یک نقطه‌ی مرطوب زمین، آسیب دید. کری بعد از مصدومیت لنگان لنگان به رختکن رفت.
کری در بازی چهارم، ۲ شوت از ۹ اقدام (۱ شوت از ۷ اقدام سه امتیازی) خود را وارد سبد کرد و ۶ امتیاز به دست آورد.
گلدن استیت واریورز علی رغم در اختیار نداشتن کری در ۲/۵ بازی، هم اکنون ۳ بر ۱ از هیوستن پیش است و بازی پنجم دو تیم نیز چهارشنبه شب در اوراکل آرینا برگزار خواهد شد. این تیم پس از به دست آوردن ۷۳ بازی در فصل عادی، به دنبال دومین قهرمانی متوالی خود در لیگ است.
در صورتی که واریورز به نیمه نهایی کنفرانس غرب صعود کند، سری بازی های نیمه نهایی از ۱ یا ۳ می آغاز خواهد شد.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.