جواکیم نواح به دلیل آسیب دیدگی شانه ۴ تا ۶ ماه نمی تواند بازی کند

جواکیم نواح به دلیل آسیب دیدگی شانه 4 تا 6 ماه نمی تواند بازی کند

تیم شیکاگو بولز اعلام کرد جواکیم نواح، سنتر این تیم، تحت عمل جراحی شانه چپ قرار خواهد گرفت و انتظار می رود ۴ تا ۶ ماه نتواند بازی کند.
شانه نواح در کوارتر دوم بازی جمعه شب بولز مقابل دالاس موریکس، پس از آنکه این بازیکن تلاش کرد جوال مک‌گی از دالاس را باکس اوت کند، از جا در رفت.
تیم شیکاگو اعلام کرد شانه نواح در سالن جا انداخته شده است اما پس از معاینه پزشکان مشخص شد برای ثابت کردن شانه، این بازیکن باید تحت عمل جراحی قرار گیرد.
پس از دررفتگی شانه نواح در جریان بازی، این بازیکن از شدت درد فریاد زد و در حالی که بازویش در کنار بدنش آویزان بود و مشخص بود کنترل چندانی روی آن ندارد، مستقیما به رختکن رفت. آزمایش MRI که در روز شنبه انجام شد مشخص کرد او نیاز به عمل جراحی دارد که احتمالا این فصل را برای او پایان خواهد داد.
هم تیمی های نواح جمعه شب گفتند از شدت مصدومیت اطلاع ندارند اما با توجه به شواهد امر، آسیب دیدگی را جدی پیش بینی کردند.
نواح در طول این فصل تلاش می کرد خود را با نقشی که سرمربی سال اولی بولز، فرد هویبرگ، برای وارد شدن او به زمین از روی نیمکت در نظر گرفته بود، وفق دهد. اما او همچنان به عنوان وزنه روحی تیم ایفای نقش می کرد.
در کوتاه مدت، غیبت نواح به معنای زمان بازی بیشتر برای بابی پورتیس، بازیکن سال اولی بولز خواهد بود. همچنین ممکن است نواح آخرین بازی خود برای بولز را انجام داده باشد. او پس از پایان فصل بازیکن آزاد نامحدود خواهد شد.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۵ پاسخ

  1. My Dubs گفت:

    لاقل کاش با مصدومیت با بولز خداحافظی نمیکرد. دو سال پیش تنها سنتری بود که چند باری تریپل دابل کرد. حیف شn همش شاهد افت بازیکنای بولز تو این چند سال بودم. قرار بود ترید شه. دیگه فقط باتلر مونده جواب کوری های لبران رو بده. همون دو سال پیش بهترین بازیکن دفاعی سال شد
    well never forget joakim

  2. number1 گفت:

    من بازی رو زنده می دیدم بنده خدا این قدر بد مصدوم شد هول شد رفت تو تماشاچی ها و بعدش به سرعت با بازوی اویزون رفت رختکن اصن بدجوری ناراحت شدم دو سال پیش بهترین بازیکن دفاعی سال شد و چند تا تریپل دبل کرد و خیلی غیرتی بازی می کرد و به تیم خوب روحیه میداد ولی امان از دست مصدومیت ها که دست از سر شیکاگو ور نمی داره امیدوارم پورتیز خوب کار کنه

  3. Mahdi6 گفت:

    بیچاره.
    این فصل خیلی فصل بدی براش بود

  4. My Dubs گفت:

    خداییش خیلی غیرتی بود ته جو بود لامصب. این اواخر دیگه وا رفته بود. یک لی اپ ساده هم نمیتونست بکنه.

  5. alik گفت:

    و باز هم شیکاگو ضعیف تر وضعیف تر میشه
    من الان دیگه فقط به فیلادلفیا امید دارم که جلوی کوز رو بگیره:))

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *