آسیب دیدگی انگشت شست لامارکوس آلدریج

آسیب دیدگی انگشت شست لامارکوس آلدریج

انتظار می رود لامارکوس آلدریج، فروارد قدرتی پورتلند تریل بلیزرس به دلیل پارگی رباط طرفی رادیال انگشت شست دست چپ، ۶ تا ۸ هفته از مسابقات را از دست بدهد.
آلدریج که سابقه ۳ بار حضور در ال استار را دارد پیش از بازی تیمش برابر بوستون سلتیکس در این مورد صحبت کرد.
انگشت شست این بازیکن در کوارتر دوم بازی دوشنبه شب برابر ساکرامنتو کینگز که با برتری ۹۸ بر ۹۵ بلیزرس پایان یافت، پس از زدن توپ دیمارکوس کازینس، به زانوی این بازیکن برخورد کرد و آسیب دید.
آلدریج در این مورد گفت: “انگشت شست من قبلا چند بار ضربه خورده بود، اما شدت مصدومیت این بار فرق می کرد. من حتی نمی تونستم انگشتم رو تکون بدم.”
این بازیکن بلافاصله تحت آزمایش اشعه X قرار گرفته اما این آزمایش بی نتیجه بود. انجام آزمایش MRI در روز پنجشنبه نشان داد آلدریج دچار پارگی رباط شده است.
لامارکوس آلدریج با میانگین ۲۳٫۲ امتیاز و ۱۰٫۲ ریباند، بهترین بازیکن تیمش در این دو فاکتور بود. او یکی از ۳ بازیکن لیگ است که در این فصل از رقابت ها میانگین امتیاز حداقل ۲۰ و متوسط ریباند حداقل ۱۰ را به ثبت رسانده است. دیگر بازیکنان این لیست دیمارکوس کازینس از کینگز و انتونی دیویس از پلیکانز هستند.
این مصدومیت ضربه‌ی بزرگی برای پورتلند خواهد بود که در حال حاضر با مصدومیت بازیکنان جلوی زمین خود دست و پنجه نرم می کند. رابین لوپز، سنتر این تیم، به دلیل شکستگی دست راست نمی تواند بازی کند و جوئل فریلند، دیگر بازیکن پست پنج این تیم به دلیل آسیب دیدگی شانه راست نیمکت نشین است.
نیکولاس باتوم، فروارد تیم پورتلند نیز در بازی برابر بوستون سلتیکس به دلیل آسیب دیدگی مچ دست زمین مسابقه را ترک کرد و برای تعیین میزان آسیب دیدگی باید تحت آزمایش MRI قرار گیرد.
این تیم با شکست مقابل سلتیکس در بازی پنجشنبه شب که پنجمین باخت آنها در شش مسابقه اخیر بود، به رکورد ۳۱ برد و ۱۳ باخت رسید و به رده سوم جدول کنفرانس غرب سقوط کرد.
تریل بلیزرس در مسابقاتی از ۴ فصل گذشته که آلدریج را در اختیار نداشته، رکورد ۱۴ برد و ۲۴ باخت را ثبت کرده است.
آلدریج به خبرنگاران گفت در این هفته انگشت خود را جراحی خواهد کرد. این بازیکن ادامه داد که با پزشکان در مورد اینکه آیا می تواند با این مصدومیت به بازی کردن ادامه دهد بحث کرده است اما در نهایت تصمیم گرفته شده است که تحت عمل جراحی قرار بگیرد.
آلدریج که همه ۹ فصل حضورش در لیگ را در پورتلند سپری کرده است، اخیرا به رده دوم بهترین بازیکنان تاریخ این تیم از نظر امتیاز (۱۱۷۸۲) و ریباند (۵۰۹۵) رسیده است. کلاید درکسلر با ۱۸۰۵۰ امتیاز و ۵۳۳۹ ریباند، رکورد دار باشگاه پورتلند است.

منابع: ۱ و ۲

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۲ پاسخ

  1. بازیکنای خوبی از غرب دارن در آستانه آل استار مصدوم میشن
    با اینکه طرفدار شرق عستم اما از مصدومیت هیچ ورزشکاری خوشحال نمیشم

  2. MoNST3R گفت:

    اه چ بد,حیف شد,همیشه خبر مصدومیت بازیکنان تو هر ورزشی ناراحت کنندس
    چه وضعی داره پورتلند!
    امیدوارم اوضاعش مثل اکلاهما سیتی نشه

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *