جردن کرافورد و لامارکوس آلدریج؛ بازیکنان برتر هفته NBA

جردن کرافورد و لامارکوس آلدریج؛ بازیکنان برتر هفته NBA

روز دوشنبه جردن کرافورد از بوستون سلتیکس و لامارکوس آلدریج از پورتلند تریل بلیزرس، به عنوان بازیکنان برتر هفته NBA در دو کنفرانس شرق و غرب انتخاب شدند. این دو بازیکن برای بازی هایی که در بازه زمانی دوم تا هشتم دسامبر انجام دادند، موفق شدند این عناوین را کسب کنند.
کرافورد بوستون را برای ثبت رکورد ۳ برد و ۰ باخت که بهترین رکورد در کنفراس شرق بود، در بازی های این هفته رهبری کرد. این بازیکن در بازی های این هفته میانگین ۲۳٫۳ امتیاز (رتبه ۴ کنفرانس)، ۶٫۷ پاس منجر به گل و ۳ ریباند را به دست آورد و با به ثمر رساندن ۶۱ درصد شوت هایش، از این نظر در رده ششم کنفرانس قرار گرفت. کرافورد در مسابقات این هفته ۱۲ شوت از ۲۳ شوت سه امتیازی خود را وارد سبد کرد. به ثمر رساندن ۶ شوت سه امتیازی در پیروزی ۱۱۴ بر ۷۳ تیمش مقابل نیویورک نیکس در هشتم دسامبر، نقطه عطف این بسکتبالیست در پرتاب های سه امتیازی بود؛ چراکه بیشترین سه امتیازی دوران بازی خود در یک مسابقه را به ثبت رساند.
آلدریج نیز به پورتلند برای ثبت رکورد ۳ برد و ۱ باخت در بازی های این هفته کمک کرد؛ بردهایی که ۲ مورد از آنها در مقابل تیم های قدرتمندی چون ایندیانا و اکلاهما بود. این بازیکن در هر ۴ بازی هفته در دو فاکتور امتیازی و ریباند دو رقمی شد و توانست متوسط ۲۶٫۳ امتیاز (رتبه ۳ کنفرانس)، ۱۲٫۸ ریباند (رتبه ۵ کنفرانس)، ۴٫۵ پاس منجر به گل و ۱٫۵ توپ ربایی را به دست آورد. آلدریج در پیروزی ۱۱۱ بر ۱۰۴ تیمش مقابل اکلاهما در ۴ دسامبر، با کسب ۳۸ امتیاز، ۱۳ ریباند و ۵ پاس منجر به گل، عملکرد خیره کننده ای داشت.
دیرک نویتسکی از ماوریکس، آندره دراموند و برندون جنینگز از پیستونز، استفن کری از واریورز، پاول جرج از پیسرز و کوین دورانت از تاندر، دیگر نامزدهای کسب عنوان Player of the Week در بازی های این هفته بودند.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *