ملو و هاردن بازیکنان برتر NBA در هفته اول ژانویه

جیمز هاردن-ملو

کارملو آنتونی از نیویورک نیکس و جیمز هاردن از هیوستون راکتز،به عنوان بازیکنان برتر NBA در هفته اول ژانویه شناخته شدند.این دو بازیکن برای بازی هایی که از ۳۱ دسامبر تا ۶ ژانویه انجام دادند موفق به کسب عناوین Player of the Week در دو کنفرانس شرق و غرب شدند.
کارملو آنتونی که در بازی های این هفته با متوسط ۳۶ امتیاز صدرنشین امتیازآورترین بازیکنان لیگ بود،در کسب ۲ پیروزی و ۱ شکست این هفته تیمش نقش به سزایی داشت.ملو دو بازی آخر این هفته را با کسب حداقل ۴۰ امتیاز پشت سر گذاشت.۴۵ امتیازی که این بازیکن در بازی مقابل پورتلند تریل بلیزرس به دست آورد بیشترین امتیاز کسب شده توسط یک بازیکن در بازی های این فصل NBA است.این دومین باری بود که کارملو در این فصل از رقابت ها در یک بازی ۴۵ امتیاز کسب می کرد.
جیمز هاردن نیز در بازی های این هفته متوسط ۲۹٫۳ امتیاز (رتبه دوم کنفرانس)،۳٫۲۵ توپ ربایی (رتبه دوم کنفرانس) و ۵٫۵ پاس منجر به گل را به ثبت رساند تا راکتز در بازی های این هفته ۴ پیروزی به دست آورد.با احتساب ۴ بازی این هفته،جیمز هاردن در ۱۲ بازی آخر خود موفق به کسب ۲۵ امتیاز یا بیشتر شده است.
بروک لوپز از بروکلین نتز،بن گوردون از شارلوت بابکتز،دانیلو گالیناری از دنور ناگتز،روی هیبرت از ایندیانا پیسرز،لبرون جیمز از میامی هیت،جی آر اسمیفت از نیویورک نیکس،راسل وستبروک از اکلاهاما سیتی تاندر،لامارکوس آلدریج از پورتلند تریل بلیزرس و دی مارکوس کازینس از ساکرامنتو کینگز دیگر نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکن هفته اول ژانویه NBA بودند.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *