لبرون جیمز و کنف فرید،بهترین بازیکنان هفته دوم NBA

لبرون جیمز-کنف فرید

لبرون جیمز از میامی هیت و کنف فرید از دنور ناگتز روز دوشنبه به عنوان بازیکنان برتر هفته (۵ نوامبر تا ۱۱ نوامبر) در کنفرانس شرق و غرب شناخته شدند.
کینگ جیمز در بازی های این هفته متوسط ۲۱ امتیاز را کسب کرد و ۰٫۵۶۹ پرتاب های خود را تبدیل به امتیاز کرد.همچنین به همراه کریس هامفریز از بروکلین نتز متوسط ۱۱ ریباند را به ثبت رساند که بهترین متوسط ریباند در این هفته بود.او همچنین در بازی های این هفته به طور متوسط ۶ پاس منجر به گل به هم تیمی های خود داد.این بازیکن در بازی ۹ نوامبر مقابل آتلانتا که با نتیجه ۹۵ بر ۸۹ به سود هیت پایان یافت،موفق شد پنج هزارمین ریباند دوران حرفه ای خود در لیگ بسکتبال NBA را به ثبت برساند.جیمز در هر ۴ مسابقه این هفته میامی در دو فاکتور امتیاز و ریباند دابل دابل کرد و در ۳ بازی از چهار بازی این هفته،۶ پاس منجر به گل یا بیشتر به همبازی هایش داد.
کنف فرید نیز در ۴ پیروزی این هفته دنور ناگتز به تیمش کمک کرد.این بازیکن متوسط ۱۶٫۸ امتیاز،۱۲٫۸ ریباند،۱٫۸ بلاک شات و ۱ پاس منجر به گل را در این هفته به ثبت رساند که از نظر تعداد ریباند پس از زک رندولف از ممفیس با ۱۴٫۳ ریباند در رده دوم کنفرانس غرب قرار گرفت.این بازیکن در سه بازی از چهار مسابقه این هفته در دو فاکتور امتیاز و ریباند،دابل دابل کرد.فرید مسابقات این هفته را با کسب ۱۸ امتیاز،۱۷ ریباند،۳ بلاک شات و ۲ توپ ربایی در پیروزی ۱۰۷ بر ۱۰۱ برابر گلدن استیت،به پایان رساند.
کارملو آنتونی از نیکز،زک رندولف از گریزلیز،کوین دورانت و سرج ایباکا از ثاندر،جرو هالیدی از سیکسرز و کمبا والکر از بابکتز دیگر نامزدهای بهترین بازیکن این هفته بودند.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *