نتایج لیگ ان بی ای در ۱۳ نوامبر

تیم دانکن-دوایت هاوارد

لیگ بسکتبال ان بی ای در سیزدهم نوامبر با ۶ مسابقه پیگیری شد.در یکی از مسابقات امروز نیویورک نیکز در خانه اورلاندو مجیک،این تیم را با نتیجه ۹۹ بر ۸۹ مغلوب کرد.ملو در این دیدار ۲۵ امتیاز،۸ ریباند و ۲ پاس منجر به گل برای نیکز کسب کرد تا عنوان امتیازآورترین بازیکن میدان را به خود اختصاص دهد.
در یکی دیگر از بازی های دیشب تورنتو رپتورز با درخشش خوزه کالدرون با نتیجه نزدیک ۷۴ بر ۷۲ میزبان خود ایندیانا پیسرز را شکست داد.کالدرون در این مسابقه با کسب ۱۳ امتیاز،۱۰ ریباند و ۱۰ پاس منجر به گل تریپل دابل کرد.
و سرانجام در مهیج ترین بازی دیشب دو تیم قدرتمند کنفرانس غرب NBA،به مصاف هم رفتند که این بازی به سود اسپورز پایان یافت.تیم لس آنجلس لیکرز دیشب در استپلز سنتر میزبان سن آنتونیو اسپورز بود که در پایان تنها با ۲ اختلاف امتیاز و با نتیجه ۸۴ بر ۸۲ مغلوب حریف شد.در این دیدار تیم دانکن از اسپورز با کسب ۱۸ امتیاز،۹ ریباند،۴ پاس منجر به گل و ۴ بلاک شات یکی از مهمترین عوامل پیروزی تیمش بود.
نتایج لیگ ان بی ای در ۱۳ نوامبر را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان

نتیجه

مهمان

هایلایت

شارلوت بابکتز

۷۶-۹۲

واشنگتن ویزاردز

دانلود

اورلاندو مجیک

۹۹-۸۹

نیویورک نیکز

دانلود

ایندیانا پیسرز

۷۴-۷۲

تورنتو رپتورز

دانلود

بروکلین نتز

۱۰۱-۱۱۴

کلیولند کاوالیرز

دانلود

ساکرامنتو کینگز

۱۰۳-۸۶

پورتلند تریل بلیزرس

دانلود

لس آنجلس لیکرز

۸۴-۸۲

سن آنتونیو اسپورز

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *