نتایج بسکتبال NBA در روز پنجم نوامبر

در مهمترین مسابقات بسکتبال NBA در روز پنجم نوامبر،تیم های نیویورک،مینسوتا،میامی و سن آنتونیو از سد حریفان خود گذشتند.در یکی از مسابقات امروز نیویورک نیکس که مهمان فیلادلفیا سونی سیکسرز بود با نتیجه ۱۱۰ بر ۸۸ این تیم را شکست داد. در این دیدار کارملو آنتونی از نیکس با کسب ۲۱ امتیاز،۷ ریباند و ۲ پاس منجر به گل یکی از دلایل برد تیمش بود.
بروکلین نتز در خانه با نتیجه ۹۶ بر ۱۰۷ مقابل مینسوتا تیمبرولوز مغلوب شد.آندری کیریلنکو با ۱۶ امتیاز و نیکولا پکوویچ با ۲۱ امتیاز نقش به سزایی در این برتری مینسوتا داشتند.
میامی هیت در خانه با نتیجه ۱۲۴ بر ۹۹ فینیکس سانز را از پیش رو برداشت.در این بازی لبرون جیمز با کسب ۲۳ امتیاز و ۱۱ ریباند،امتیاز آورترین بازیکن زمین بود.نکته جالب در مورد این بازی این بود که ۵۷٫۷ درصد از پرتاب های سه امتیازی هیت در این بازی تبدیل به امتیاز شد؛در حالی که تنها ۵۴٫۷ درصد از پرتاب های ۲ امتیازی این تیم وارد سبد شد.
و بالاخره سن انتونیو اسپورز در خانه با نتیجه ۱۰۱ بر ۷۰ ایندیانا پیسرز را شکست داد.پوپوویچ،سرمربی اسپورز در این مسابقه از همه بازیکنان خود استفاده کرد اما دیخوان بلیر با کسب ۱۴ امتیاز،۱۱ ریباند،۴ پاس منجر به گل (اسیست) و ۲ توپ ربایی عملکرد بهتری نسبت به بقیه داشت.ضمن اینکه مانو جینوبلی در این بازی تنها ۳ امتیاز برای اسپورز کسب کرد.
نتایج بسکتبال NBA در روز پنجم نوامبر را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان

نتیجه

مهمان

هایلایت

فیلادلفیا سونی سیکسرز

۱۱۰-۸۸

نیویورک نیکز

دانلود

بروکلین نتز

۱۰۷-۹۶

مینسوتا تیمبرولوز

دانلود

میامی هیت

۹۹-۱۲۴

فینیکس سانز

دانلود

ممفیس گریزلیز

۹۴-۱۰۳

یوتا جاز

دانلود

دالاس ماوریکس

۹۱-۱۱۴

پرتلند تریل بلیزرس

دانلود

سن انتونیو اسپورز

۷۹-۱۰۱

ایندیانا پیسرز

دانلود

ساکرامنتو کینگز

۹۲-۹۴

گلدن استیت واریورز

دانلود

لس آنجلس کلیپرز

۱۰۸-۱۰۱

کلیولند کاوالیرز

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *