نتایج دیدارهای NBA در روز ۴ نوامبر

دوایت هاوارد

در مهمترین بازی های بسکتبال NBA در روز چهارم نوامبر تیم های نیویورک،آتلانتا و لیکرز حریفان خود را شکست دادند.در مسابقات امروز نیویورک نیکس در خانه با نتیجه ۱۰۰ بر ۸۴ فیلادلفیا سونی سیکسرز را شکست داد.در این دیدار کارملو آنتونی از نیویورک با کسب ۲۷ امتیاز،۴ ریباند و ۲ بلاک شات ستاره تیمش بود.جرو هالیدی،گارد فیلادلفیا که به تازگی قراردادش را به مدت ۴ سال و به مبلغ ۴۱ میلیون دلار با این تیم تمدید کرده است،موفق شد در این دیدار ۲۷ امتیاز،۷ پاس منجر به گل و ۲ ریباند برای تیمش کسب کند.
در یکی دیگر از بازی های امروز آتلانتا هاوکس که میهمان اکلاهاما سیتی فاندر بود،موفق شد با نتیجه ۱۰۴ بر ۹۵ نایب قهرمان فصل گذشته را مغلوب کند.در این مسابقه آل هارفورد از آتلانتا با کسب ۲۳ امتیاز،۱۲ ریباند و ۳ پاس منجر به گل ستاره تیمش و زمین بود.
و سرانجام لس آنجلس لیکرز پس از قبول ۳ شکست در سه بازی اول فصل که از سال ۱۹۷۸ بی سابقه بوده است،در چهارمین بازی موفق شد در خانه با نتیجه ۱۰۸ بر ۷۹ دیترویت پیستونز را در هم بکوبد.دوایت هاوارد با کسب ۲۸ امتیاز،۷ ریباند،۳ بلاک شات و ۲ توپ ربایی پرامتیازترین بازیکن این مسابقه لقب گرفت.
نتایج دیدارهای NBA در روز ۴ نوامبر را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان

نتیجه

مهمان

هایلایت

نیویورک نیکس

۸۴-۱۰۰

فیلادلفیا سونی سیکسرز

دانلود

تورنتو رپترز

۸۶-۱۰۵

مینسوتا تیمبرولوز

دانلود

اورلاندو مجیک

۹۴-۱۱۵

فینیکس سانز

دانلود

اکلاهاما سیتی فاندر

۱۰۴-۹۵

آتلانتا هاوکس

دانلود

لس انجلس لیکرز

۷۹-۱۰۸

دیترویت پیستونز

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *