نتایج دیدارهای پیش فصل NBA در ۲۰ اکتبر

تیم دانکن

مسابقات پیش فصل لیگ بسکتبال NBA در روز ۲۰ اکتبر با ۷ دیدار پیگیری شد.در یکی از بازی های این روز میامی هیت در خانه با نتیجه نزدیک ۱۰۴ بر ۱۰۱ سن آنتونیو اسپورز را شکست داد.در این مسابقه راشارد لوییس از میامی با کسب ۱۵ امتیاز،۴ توپ ربایی،۳ ریباند و ۱ پاس منجر به گل عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت.اریک اسپولسرا (سرمربی هیت) در این بازی از لبرون جیمز و ماریو چالمرز استفاده نکرد.
در یکی دیگر از بازی های ۲۰ اکتبر،ایندیانا پیسرز در خانه ۸۳ بر ۸۰ ممفیس گریزلیز را مغلوب کرد.حامد حدادی در این دیدار ۴ دقیقه و ۳۶ ثانیه برای ممفیس بازی کرد و موفق به کسب ۱ امتیاز و ۱ بلاک شات شد.روی هیبرت،سنتر ایندیانا در این مسابقه دابل دابل کرد و با کسب ۱۴ امتیاز،۱۰ ریباند و ۲ پاس منجر به گل یکی از بازیکنان شاخص تیمش بود.
و سرانجام بوستون سلتیکس در خانه با نتیجه ۱۰۹ بر ۹۸ نیویورک نیکز را شکست داد.جف گرین از بوستون در این مسابقه ۲۵ امتیاز،۶ ریباند و ۲ بلاک شات به دست آورد.راژان راندو،گارد راس بوستون نیز با کسب ۱۳ امتیاز و ۱۱ پاس منجر به گل در این بازی دابل دابل کرد.
نتایج بازی های ۲۰ اکتبر را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان

نتیجه

مهمان

هایلایت

میامی هیت

۱۰۱-۱۰۴

سن آنتونیو اسپورز

دانلود

آتلانتا هاوکس

۹۴-۱۱۰

دالاس ماوریکس

دانلود

ایندیانا پیسرز

۸۰-۸۳

ممفیس گریزلیز

دانلود

بوستون سلتیکس

۹۸-۱۰۹

نیویورک نیکز

دانلود

دیترویت پیستونز

۸۰-۸۵

شارلوت بابکتز

دانلود

میلواکی باکز

۱۰۲-۹۴

واشنگتن ویزاردز

دانلود

یوتا جاز

۹۱-۹۹

لس آنجلس کلیپرز

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *