نتایج پیش فصل بسکتبال NBA در روز ۱۰ اکتبر

جرمی لین

مسابقات پیش فصل بسکتبال NBA در روز ۱۰ اکتبر با ۶ دیدار پیگیری شد.در یکی از مسابقات این روز،دیترویت پیستونز در خانه با نتیجه نزدیک ۱۰۱ بر ۹۹ تورنتو رپترز را شکست داد.در این دیدار گرگ مونرو،سنتر دیترویت با کسب ۱۷ امتیاز،۱۰ ریباند و ۲ پاس منجر به گل دابل دابل کرد و بهترین بازیکن تیمش بود.
در یکی دیگر از بازی ها،هیوستون راکتز موفق شد با نتیجه ۱۰۷ بر ۱۰۵ نایب قهرمان فصل گذشته،اکلاهاما سیتی ثاندر را شکست دهد.در این مسابقه ترنس جونز از هیوستون که به تازگی وارد لیگ NBA شده است موفق به کسب ۲۰ امتیاز،۶ ریباند و ۱ بلاک شات شد.البته اسکات بروکس (سرمربی ثاندر) در این دیدار از سرج ایباکا و تابو سفولوشا در ترکیب تیمش استفاده نکرد.
و بالاخره سن آنتونیو اسپورز در خانه ۱۰۱ بر ۹۹ آتلانتا هاوکس را شکست داد.اسپورز در این دیدار از بازیکنان اصلی خود نظیر تونی پارکر،مانو جینوبلی و تیم دانکن استفاده نکرد.جاش پاول از اسپورز با ۱۴ امتیاز و ۲ ریباند عملکرد خوبی در این دیدار داشت.
نتایج مسابقات دهم اکتبر را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان

نتیجه

مهمان

هایلایت

دیترویت

۹۹-۱۰۱

تورنتو

دانلود

هیوستون

۱۰۵-۱۰۷

اکلاهاما سیتی

دانلود

مینسوتا

۷۰-۸۴

ایندیانا

دانلود

سن آنتونیو

۹۹-۱۰۱

آتلانتا

دانلود

ساکرامنتو

۹۶-۱۰۲

فینیکس

دانلود

لیکرز

۹۳-۷۵

پرتلند

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *