کریس پاول و لبرون جیمز بهترین بازیکنان هفته سوم دسامبر NBA

لبرون جیمز-کریس پاول

کریس پاول از لس آنجلس کلیپرز و لبرون جیمز از میامی هیت،روز ۲۴ دسامبر به عنوان بهترین بازیکنان هفته سوم دسامبر NBA انتخاب شدند.این دو بازیکن برای بازی هایی که در بازه ی زمانی ۱۷ تا ۲۳ دسامبر انجام دادند توانستند این عناوین را در کنفرانس های غرب و شرق کسب کنند.
لبرون جیمز با متوسط ۲۵٫۳ امتیاز (رتبه سوم کنفرانس)،۷٫۷ پاس منجر به گل (رتبه چهارم کنفرانس)،۸ ریباند و ۱٫۶۷ بلاک شات (رتبه هشتم کنفرانس) تیم میامی هیت را برای کسب ۳ پیروزی در بازی های این هفته رهبری کرد.جیمز در هر سه بازی این هفته بیشترین ریباند را بین بازیکنان تیم میامی هیت کسب کرد و با کسب بیش از ۲۰ امتیاز در ۲۴ بازی متوالی اول خود،به رکورد کارل مالون در فصل ۱۹۸۹-۱۹۹۰ رسید.
کریس پاول نیز نقش به سزایی در کسب ۴ پیروزی این هفته لس آنجلس کلیپرز داشت.او در بازی های این هفته متوسط ۱۶٫۳ امتیاز،۱۱٫۳ پاس منجر به گل (رتبه اول کنفرانس غرب) و ۳٫۵ توپ ربایی را به ثبت رساند و به همراه Kawhi Leonard از سن آنتونیو اسپورز بیشترین توپ ربایی را در بازی های این هفته ثبت کرد.کریس پاول در سه بازی این هفته در دو فاکتور امتیاز و پاس منجر به گل دو رقمی شد و در دو بازی ۵ توپ ربایی به ثبت رساند تا لس آنجلس کلیپرز به رکورد ۱۳ پیروزی متوالی دست یابد که در تاریخ این باشگاه بی سابقه است.
بازیکنان زیر دیگر نامزدهای کسب عنوان Players of the Week در دو کنفرانس شرق و غرب بودند:
جیمز هاردن از هیوستون را کتز،دیوید وست از ایندیانا پیسرز،کوبی برایانت از لس آنجلس لیکرز،کارملو آنتونی از نیویورک نیکس،جی جی هیکسون از پورتلند تریل بلیزرس و خوزه کالدرون از تورنتو رپتورز.

منبع

 

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *