کوین دورانت و کارملو آنتونی بهترین بازیکنان هفته NBA

کارملو آنتونی-کوین دورانت

کارملو آنتونی از نیویورک نیکس و کوین دورانت از اکلاهاما سیتی فاندر امروز به عنوان بازیکنان هفته کنفرانس های شرق و غرب NBA لقب گرفتند.عنوان Player of the Week برای بازی هایی که این دو نفر از ۲۶ نوامبر تا ۲ دسامبر انجام دادند،به آنها تعلق گرفت.
کارملو در بازی های این هفته متوسط ۲۹٫۵ امتیاز،۸ ریباند و ۱٫۳ بلاک شات را به ثبت رساند و سهم بزرگی در کسب ۳ پیروزی و ۱ شکست تیمش در بازی های این هفته داشت.آنتونی در بازی های این هفته در دو بازی بیش از ۳۰ امتیاز کسب کرد.ملو در پیروزی روز دوم دسامبر تیمش مقابل فینیکس سانز با کسب ۳۴ امتیاز،۶ ریباند،۲ پاس منجر به گل،۲ بلاک شات و ۱ توپ ربایی عملکرد فوق العاده ای داشت.
اکلاهاما سیتی فاندر نیز در بازی های این هفته با کمک دورانت موفق شد ۴ پیروزی به دست آورد.دورانت در مسابقات این هفته متوسط ۲۵ امتیاز،۶٫۳ ریباند و ۲٫۵ بلاک شات را به ثبت رساند.درصد پرتاب های منطقه ای این بازیکن در این هفته ۰٫۶۰۷ بود.او همچنین ۶ پرتاب از ۱۳ پرتاب سه امتیازی خود در بازی های این هفته را تبدیل به امتیاز کرد.دورانت همچنین توانست ۲۶ پرتاب از ۲۹ پرتاب پنالتی خود را تبدیل به امتیاز کند.این بازیکن در مسابقه روز ۲۸ نوامبر فاندر مقابل راکتز که با نتیجه ۱۲۰ بر ۹۸ به سود فاندر پایان یافت،۳۷ امتیاز کسب کرد که بیشترین امتیازی است که او در بازی های این فصل کسب کرده است.
دیوید لی از گلدن استیت واریورز،پاتریک پترسون از هیوستون راکتز،مایک کانلی از ممفیس گریزلیز،لبرون جیمز از میامی هیت،لری ساندرس از میلواکی باکز و تایسون چندلر از نیویورک نیکس دیگر نامزد های عنوان بهترین بازیکن هفته NBA بودند.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *