نتایج رقابت های NBA در سوم دسامبر

دمار دروزان-کری برور

در مهمترین مسابقات بسکتبال NBA در روز سوم دسامبر تیم های دنور،کلیپرز و اورلاندو حریفان خود را مغلوب کردند.در یکی از مسابقات امروز دنور ناگتز در خانه با نتیجه ۱۱۳ بر ۱۱۰ تورنتو رپتورز را شکست داد.در این مسابقه کنف فرید از دنور با کسب ۱۸ امتیاز،۱۰ ریباند و ۲ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود.
در نزدیک ترین بازی امروز لس آنجلس کلیپرز موفق شد در خانه یوتا جاز این تیم را با نتیجه ۱۰۵ بر ۱۰۴ مغلوب کند.بلیک گریفین از کلیپرز با کسب ۳۰ امتیاز و ۱۱ ریباند یکی از دلایل یازدهمین پیروزی فصل تیمش بود.کلیپرز گرچه این بازی را با اختلاف یک امتیاز برد،اما در پرتاب های ۳ امتیازی واقعا ضعیف عمل کرد و تنها ۴ پرتاب از ۲۱ پرتاب بازیکنان این تیم تبدیل به امتیاز شد.
و سرانجام اورلاندو مجیک که دیروز لس آنجلس لیکرز را مغلوب کرده بود،امروز نیز توانست با نتیجه ۱۰۲ بر ۹۴ گلدن استیت واریورز را در خانه ی این تیم مغلوب کند.در این مسابقه گلن دیویس و آرن آفلالو هر کدام ۲۴ امتیاز برای مجیک کسب کردند.ادی کوری نیز با کسب ۲۵ امتیاز،۱۱ پاس منجر به گل،۵ ریباند و ۲ توپ ربایی بهترین بازیکن گلدن استیت بود.
نتایج رقابت های NBA در روز سوم دسامبر را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان

نتیجه

مهمان

هایلایت

شارلوت بابکتز

۱۱۸-۱۱۲

پورتلند تریل بلیزرس

دانلود

دیترویت پیستونز

۷۹-۸۹

کلیولند کاوالیرز

دانلود

نیو اورلئان هورنتز

۸۱-۱۰۲

میلواکی باکز

دانلود

دنور ناگتز

۱۱۰-۱۱۳

تورنتو رپتورز

دانلود

یوتا جاز

۱۰۵-۱۰۴

لس آنجلس کلیپرز

دانلود

گلدن استیت واریورز

۱۰۲-۹۴

اورلاندو مجیک

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *