نتایج تیم های بازیکنان ایرانی لیگ چین در ۲۳ ژانویه ۲۰۱۵

نتایج تیم های بازیکنان ایرانی لیگ چین در 23 ژانویه 2015

پیروزی حدادی در مصاف ایرانیان لیگ چین و دوین برد مهدی کامرانی و هم تیمی هایش، نتایج کسب شده توسط تیم های بازیکنان ایرانی لیگ چین در ۲۳ ژانویه ۲۰۱۵ بود.

تیم بسکتبال جیانگسو تونگشی با برتری مقابل ژیجیانگ چوژو، دومین برد پی در پی خود را ثبت کرد. جیانگسو امروز میهمان خود را با نتیجه‌ی ۱۲۸ بر ۱۱۰ مغلوب کرد تا برای دومین بار در این فصل از رقابت ها، دو پیروزی متوالی ثبت کند. مهدی کامرانی در این مسابقه ۳۳ دقیقه و ۱۰ ثانیه برای جیانگسو بازی کرد و ۱۴ امتیاز، ۲ ریباند، ۴ توپ ربایی و ۶ پاس منجر به گل به دست آورد.

در یکی دیگر از مسابقات امروز که صحنه رقابت بازیکنان ایرانی بود، چینگدائو دابل استار با نتیجه‌ی ۱۳۴ بر ۱۱۹، چانگکینگ فلایینگ دراگن را از پیش رو برداشت. حامد حدادی در این مسابقه ۸ شوت از ۱۵ اقدام خود را وارد سبد کرد و با کسب ۲۰ امتیاز، ۱۵ ریباند (۷ ریباند حمله)، ۶ بلاک شات و ۲ پاس منجر به گل، چینگدائو را برای کسب این پیروزی یاری کرد. ارسلان کاظمی نیز در ۴۰ دقیقه و ۱۶ ثانیه حضورش در زمین، ۱۴ امتیاز، ۱۰ ریباند، ۱ توپ ربایی و ۵ پاس منجر به گل به دست آورد.

تیم حامد حدادی هم اکنون در رده سوم جدول قرار دارد. مهدی کامرانی و هم تیمی هایش رده هفدهم را به خود اختصاص داده اند. تیم ارسلان کاظمی نیز در رده آخر جدول جای گرفته است.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۵ پاسخ

  1. آقای شریفی ۲۸ یا ۸۲؟

  2. حامد خدا وکیلی بهترین و در حال حاضر آماده ترین سنتر آسیاس و اینو داره به همه ثابت میکنه.

  3. خدا نمیدونم چه حکمتیه که همین بازیای که الان حامد داره با این تیما یبار مصرف میکنه چرا تو جام جهانی و مسابقات آسیای انجام نداد خو بسکتبالش که همونه پستشم که همونه کارای که باید زیر حلقه انجام بده همون کارای که خودش بهتر از همه میدونه چیه فقط دفاعاش و تیمای رو به روش فرق داشتن که به این گوشی تو دستم قسم که میتونست از پسشون بر بیاد این پسر مال جنوبه بچه های جنوب چیزی کم نمیزارن خوراکشون کل کل و رقابت های خرکیه فقط حال و حوصله انجام دادنشو نداشت وگرنه حامد نامبر وانه…

  4. مجید گفت:

    چرا عکس بیشتر نمیزارین؟

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *