نتایج تیم های بازیکنان ایرانی لیگ چین در ۴ ژانویه ۲۰۱۵

نتایج تیم های بازیکنان ایرانی لیگ چین در 4 ژانویه 2015

لیگ بسکتبال چین در ۴ ژانویه ۲۰۱۵ پیگیری شد. مسابقات امروز با ثبت دو پیروزی و یک شکست برای تیم های بازیکنان ایرانی همراه بود.

تیم بسکتبال چینگدائو دابل استار با برتری مقابل جیلین، پنجمین پیروزی پی در پی خود را کسب کرد. این تیم امروز در خانه پذیرای جیلین بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۱۳۴ بر ۱۱۸، حریف خود را مغلوب کند. حامد حدادی در این مسابقه حدود ۴۰ دقیقه برای چینگدائو بازی کرد و ۱۸ امتیاز، ۱۲ ریباند، ۲ بلاک شات و ۴ پاس منجر به گل به دست آورد. او در این دیدار ۸ شوت از ۱۳ اقدام خود را وارد سبد کرد.

جیانگسو تونگشی پس از سه شکست متوالی، سرانجام یک پیروزی به دست آورد. این تیم امروز میزبان تیانجین بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۱۱۷ بر ۱۰۷، حریف خود را مغلوب کند. مهدی کامرانی در مدت ۳۸ دقیقه و ۴۱ ثانیه ای که برای جیانگسو بازی کرد، ۱۱ امتیاز، ۵ ریباند، ۳ توپ ربایی و ۵ پاس منجر به گل به دست آورد.

چانگکینگ فلایینگ دراگن میهمان بائی بود که بازی را با نتیجه‌ی ۱۰۳ به ۱۲۲ به حریف واگذار کرد. ارسلان کاظمی در این بازی نیز همچون مسابقه گذشته برای چانگکینگ بازی نکرد.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۴ پاسخ

  1. خدا نکنه این بازی هاهرو بیان تو ایران پخش کنن بخدا هیچ گزارشکری حاضر نمیشه بازی تیمای چینی رو گزارش کنه رو مخه این اسماشون.

  2. Tony parker گفت:

    این بازی ها رو که آدم میبینه فکر میکنه NBA هست.چون همه کاره بازی ها بازیکنای خارجی علی الخصوص آمریکایی ها هستن.

  3. مجید گفت:

    چرا ارسلان کاظمی بازی نمیکنه؟

  4. من که گفتم لیگ چین کپی از لیگ ان بی ای هس تو آسیا واسه کسای که نمیتونن برن ان بی ای ولی بجاش میرن وسط این چشم تنگا انگاری رفتن آمریکا حس و حالشم همونه.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *