نتایج و هایلایت های بسکتبال NBA در سوم ژانویه ۲۰۱۵

نتایج و هایلایت های بسکتبال NBA در سوم ژانویه 2015

پیروزی بولز و راکتس و شکست ویزاردز، گریزلیز و تریل بلیزرس، از جمله نتایج بسکتبال NBA در سوم ژانویه ۲۰۱۵ بود.

تیم بسکتبال شیکاگو بولز بدون جیمی باتلر و مایک دانلیوی، بوستون سلتیکس را شکست داد. بولز امروز در خانه پذیرای سلتیکس بود و در وقت اضافه اول موفق شد با نتیجه‌ی ۱۰۹ بر ۱۰۴، حریف خود را مغلوب کند. پاو گاسل از بولز با کسب ۲۹ امتیاز، ۱۶ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۵ بلاک شات، تیمش را برای کسب بیست و چهارمین پیروزی فصل رهبری کرد. ای هفدهمین دابل دابل گاسل در این فصل از رقابت ها بود.

هیوستون راکتس در تویوتا سنتر میزبان میامی هیت بود که با نتیجه‌ی ۱۱۵ بر ۷۹، حریف خود را در هم کوبید. دوایت هاوارد از راکتس در این مسابقه ۲۳ امتیاز و ۱۳ ریباند به دست آورد. بازیکنان راکتس در این دیدار ۱۳ شوت سه امتیازی موفق داشتند. این چهارمین شکست پی در پی میامی هیت بود.

سن آنتونیو اسپرز با غلبه بر واشنگتن ویزاردز، برای هفدهمین بار متوالی این تیم را شکست داد. اسپرز در این مسابقه خانگی با نتیجه‌ی ۱۰۱ بر ۹۲، ویزاردز را پشت سر گذاشت. اسپرز در حالی در این مسابقه به پیروزی دست یافت که همچنان کوای لئونارد و تونی پارکر را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. امتیازات اسپرز در این مسابقه بین بازیکنان مختلف تقسیم شد و شش بازیکن این تیم توانستند ۱۰ امتیاز یا بیشتر کسب کنند. هر یک از دو تیم در این دیدار تنها ۴ شوت امتیازی به ثمر رساندند.

دنور ناگتز با پیروزی خانگی برابر ممفیس گریزلیز، به سه باخت پی در پی خود پایان داد. ناگتز این بازی را با برتری ۱۱۴ بر ۸۵ به اتمام رساند. تای لاوسن از ناگتز با ۲۵ امتیاز، ۵ ریباند، ۱۱ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۲ بلاک شات، از ارکان پیروزی تیمش در این بازی بود. دیو یرگر، سرمربی ممفیس گریزلیز در کوارتر سوم این مسابقه دومین تکنیکال فول را از داوران دریافت کرد و مجبور به ترک زمین شد.

کسب ۲۷ امتیاز توسط پاول میلسپ به آتلانتا هاوکس کمک کرد تا چهارمین برد متوالی خود را ثبت کند. هاوکس در این دیدار خارج از خانه با نتیجه‌ی ۱۱۵ بر ۱۰۷، پورتلند تریل بلیزرس را شکست داد تا همچنان جایگاه خود در صدر جدول شرق را حفظ کند. این تیم با پیروزی مقابل یوتا در بازی گذشته، برای اولین بار از ۲۷ دسامبر ۱۹۹۷، به رده نخست کنفرانس شرق رسیده است. میلسپ در این دیدار ۶ ریباند نیز کسب کرد. امتیاز آورترین بازیکن تریل بلیزرس در این دیدار لامارکوس آلدریج بود که ۳۰ امتیاز کسب کرد. این بازیکن ۱۲ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات نیز به دست آورد.

نتایج و هایلایت های بسکتبال NBA در سوم ژانویه ۲۰۱۵ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
اورلاندو مجیک ۹۰ ۹۸ شارلوت هورنتز دانلود
شیکاگو بولز ۱۰۹ ۱۰۴ بوستون سلتیکس دانلود
هیوستون راکتس ۱۱۵ ۷۹ میامی هیت دانلود
مینسوتا تیمبرولوز ۸۹ ۱۰۱ یوتا جاز دانلود
سن آنتونیو اسپرز ۱۰۱ ۹۲ واشنگتن ویزاردز دانلود
دنور ناگتز ۱۱۴ ۸۵ ممفیس گریزلیز دانلود
پورتلند تریل بلیزرس ۱۰۷ ۱۱۵ آتلانتا هاوکس دانلود
لس آنجلس کلیپرز ۱۲۷ ۹۱ فیلادلفیا سونی سیکسرز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۱۴ پاسخ

  1. آذرخش گفت:

    بازی ها حساس و فوق العاده شده

  2. cp3viii گفت:

    من طرفدار اسمیت نیستم و نمیخوام ازش طرفداری کنم
    ولی همه بازیکنا تئ ان بی ای شاخ هستن ولی بین خودشون کم و زیاد داره
    امروز راکتس برد اسمیت هم خوب بازی کرد

  3. مجید گفت:

    آقا احمد اگه میشه حرکات برتر wade 2014 بزار برا دانلود.خیلی خیلی ممنون

  4. مجید گفت:

    چرا جیمی باتلر نبود؟ به نظرم یکی از بهترین ها میشه.

  5. ای بابا باختیم که…

  6. cp3viii گفت:

    بوستون ستاره میخاد
    ستاره
    با تجربه نداره بوستون
    ولی ۴ سال دیگه با همینا قهرمان میشه

    • آره فقط نیاز به زمان داریم و این اینج گاگول نیاد بازیکنای جوون و با استعدادمون رو بده به تیمای دیگه زحمتش مال ما باشه عشق و حالش ما اونا سلتیکس فقط باید رو جووناش برنامه ریزی کنه مطمنن جواب میده درسته زمان میبره ولی مهم اون ثمرشه که چی جواب میده.

  7. number1 گفت:

    ادمین جان این stuart scott کی بوده که تموم بازیکنای معروف nba تو اینستاگراماشون باهاش عکس انداختن

  8. طفلی من امروز دیدم عکساش تو پیج بسکتبالیستا بود نگو که فوت کرده البته من میدونستم یه بلای سرش اومده ولی اینو نمیدونستم که بخاطر سرطان لعنتی مرده این سرطان به هیچکس رحم نمیکنه ورزشکار یا خواننده یا بازیگر ولی میشه باهاش مقابله کرد مگه همین مجیک جانسون نبود اونم سرطان داشت یجور مقابله کرد باهاش که سرطان شرمنده شد رفت پی کارش…
    خدا نصیب دشمن آدمم نکنه!!

  9. آقا احمد تو سایت فقط پیش بینیه بازیا کمه تا سایت کامل بشه یه پیش بینی بزار ببین چطور مث مور و ملخ آدم بریزه به حرفم فک کن اونجوری هم تنوع میشه هم سایت جذاب میشه بهش فک کن مطمنم که جواب میده.

  10. babyshaq17 گفت:

    مجیک ایدز داشت عزیزم :))))))))))))))))))

  11. دیگه بدتر…
    ایدز و سرطان با هم برادرن خواهرشونم ویروس ابولاس خخخخخ

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *