نتایج و هایلایت های ان بی ای در یکم ژانویه ۲۰۱۵

نتایج و هایلایت های ان بی ای در یکم ژانویه 2015

مسابقات ان بی ای در یکم ژانویه ۲۰۱۵ با پیروزی تیم های بولز و کینگز همراه بود.

تیم بسکتبال شیکاگو بولز با برتری مقابل دنور ناگتز، سال جدید را با پیروزی آغاز کرد. شیکاگو امروز در یونایتد سنتر میزبان دنور ناگتز بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۱۰۶ بر ۱۰۱، حریف خود را مغلوب کند. جیمی باتلر از بولز در این دیدار ۲۶ امتیاز، ۸ ریباند، ۸ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به دست آورد. پاو گاسل نیز ۱۷ امتیاز، ۹ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۹ بلاک شات کسب کرد. ۹ سد توپ بیشترین بلاک شات دوران حرفه ای گاسل در NBA است. (دانلود هایلایت های مسابقه)

مینسوتا تیمبرولوز در خانه پذیرای ساکرامنتو کینگز بود که با نتیجه‌ی ۱۰۷ بر ۱۱۰، مغلوب میهمان خود شد. این دهمین شکست پی در پی تیمبرولوز بود. درن کالیسون و رودی گی هر کدام در این مسابقه ۲۱ امتیاز برای کینگز کسب کردند. بازیکنان کینگز در این مسابقه ۵۴٫۱ درصد از شوت های خود را وارد سبد کردند. بهترین بازیکن تیمبرولوز اندرو ویگینز بود که ۲۷ امتیاز، ۹ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۴ توپ ربایی کسب کرد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۲ پاسخ

  1. پاو گسول انگاری جون دوباره گرفته این آخراش تو لیکرز بیچاره داشت افسردگی میگرفت که با یه ترید به موقع خودشو آماده یه قهرمانی دیگه کرده ای حال میده ممفیس و شیکاگو برن فینال بیاد موندنی ترین فینال میشه زیر حلقه شیکاگو کاملا اروپایی شدن بجز گیبسون که انقد قدرتمند ظاهر شده آدم دلش نمیاد ردش کنه و واقعا نمیشه به راحتی از باتلر گذشت بازیکنی که پیک ۳۳ بود ولی الان نامبر وان تیمش شده خواستن توانسته اینو از باتلر یاد بگیریم.

  2. این برد خیلی واسه ساکرامنتو هیا حیاتی بود مربیشونو تازه از دست دادن نیاز شدیدی داشتن به یه برد خارج از خانه حالا اگه ترید درون ویلیامز به ساکرامنتو انجام بشه دیگه باید منتظر یه مثلث طلایی دوست داشتنی باشیم از نظر من دوست داشتنی سه تا از بازیکنای تاپم کنار هم ویلیامز و رودی گی و کازینز چیکار کنن اینا…

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *