نتایج دیدارهای ان بی ای در ۱۴ ژانویه

راژان راندو

راژان راندو

پیروزی شیکاگو و دالاس و شکست ممفیس و میامی از مهمترین نتایج دیدارهای ان بی ای در ۱۴ ژانویه بود.در یکی از مسابقات امروز شیکاگو بولز در خانه با نتیجه ۹۷ بر ۵۸ آتلانتا هاوکس را در هم کوبید.در این مسابقه کارلوس بوذر از بولز با کسب ۲۰ امتیاز،۱۳ ریباند و ۳ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود.
ممفیس گریزلیز در خانه مقابل تیم دوم کنفرانس غرب،یعنی لس آنجلس کلیپرز با نتیجه ۷۳ بر ۹۹ مغلوب شد.مت بارنز از کلیپرز در این بازی ۱۶ امتیاز،۸ ریباند و ۲ توپ ربایی به دست آورد و این در حالی بود که کلیپرز در این مسابقه کریس پاول را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت.حامد حدادی در این مسابقه ۳ دقیقه و ۴۲ ثانیه برای ممفیس به میدان رفت؛اما نتوانست در این فرصت کوتاه کار خاصی در زمین انجام دهد.
دالاس موریکس در امریکن ایرلاینز سنتر میزبان مینسوتا تیمبرولوز بود که در پایان با نتیجه ۱۱۳ بر ۹۸ حریف را شکست داد.او جی مایو از دالاس در این دیدار ۲۰ امتیاز،۹ پاس منجر به گل،۷ ریباند و ۲ توپ ربایی را به نام خود ثبت کرد.
و بالاخره یوتا جاز در خانه مقابل صدرنشین کنفرانس شرق یک پیروزی شیرین به دست آورد.تیم جاز در این بازی با نتیجه ۱۰۴ بر ۷۹ میامی هیت را از پیش رو برداشت.آل جفرسون از یوتا با کسب ۲۳ امتیاز و ۱۱ ریباند،نقش به سزایی در بیست و یکمین پیروزی تیمش داشت.۳۲ امتیاز لبرون جیمز نیز نتوانست مانع شکست تیمش شود.
نتایج و هایلایت مسابقات NBA در روز ۱۴ ژانویه را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان

نتیجه

میهمان

هایلایت

واشنگتن ویزاردز

۹۱-۱۲۰

اورلاندو مجیک

دانلود

بوستون سلتیکس

۸۹-۱۰۰

شارلوت بابکتز

دانلود

شیکاگو بولز

۵۸-۹۷

آتلانتا هاوکس

دانلود

ممفیس گریزلیز

۹۹-۷۳

لس آنجلس کلیپرز

دانلود

دالاس موریکس

۹۸-۱۱۳

مینسوتا تیمبرولوز

دانلود

یوتا جاز

۹۷-۱۰۴

میامی هیت

دانلود

فینیکس سانز

۱۰۲-۹۰

اوکلاهما سیتی تاندر

دانلود

ساکرامنتو کینگز

۱۱۸-۱۲۴

کلیولند کاوالیرز

دانلود

 

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *