نتایج بازی های ان بی ای در ۱۲ ژانویه

جان وال

شکست کلیپرز و ممفیس و پیروزی واشنگتن و میامی از مهمترین نتایج بازی های ان بی ای در ۱۲ ژانویه بود.در یکی از مسابقات امروز لس آنجلس کلیپرز در خانه با نتیجه نزدیک ۱۰۱ بر ۱۰۴ مغلوب اورلاندو مجیک شد تا پس از ۱۳ پیروزی خانگی متوالی سرانجام طعم شکست را بچشد.در این مسابقه آرون افلالو از مجیک با کسب ۳۰ امتیاز،۷ ریباند و ۷ پاس منجر به گل،یکی از بازیکنان شاخص تیمش بود.
در دیگر مسابقه امروز واشنگتن ویزاردز که برای اولین بار در این فصل از رقابت ها گارد خود،جان وال را در اختیار داشت،توانست با نتیجه ۹۳ بر ۸۳ تیم قدرتمند آتلانتا هاوکس را شکست دهد.وال که پس از مدت ها مصدومیت در این بازی به میدان رفت موفق شد در ۲۱ دقیقه،۱۴ امتیاز،۴ پاس منجر به گل و ۲ ریباند به دست آورد.
دالاس ماوریکس که با رهایی دیرک نویتزکی از بند مصدومیت،روند رو به رشدی داشته است،امروز نیز توانست در خانه با نتیجه ۱۰۴ بر ۸۳ ممفیس گریزلیز را مغلوب کند.نویتزکی در این مسابقه ۱۷ امتیاز،۶ ریباند و ۳ پاس منجر به گل برای دالاس به دست آورد تا تیمش پانزدهمین پیروزی فصل خود را ثبت کند.در مسابقه امروز حامد حدادی ۱۶ دقیقه برای ممفیس بازی کرد و موفق به کسب ۷ ریباند،۳ بلاک شات و ۲ امتیاز شد.
و سرانجام میامی هیت در شب رویایی ماریو چالمرز با نتیجه ۱۲۸ بر ۹۹ میزبان خود ساکرامنتو کینگز را در هم کوبید.چالمرز در این مسابقه موفق به کسب ۳۴ امتیاز،۳ پاس منجر به گل،۲ ریباند و ۲ توپ ربایی شد.چالمرز در این مسابقه ۱۰ پرتاب از ۱۳ پرتاب سه امتیازی خود را تبدیل به امتیاز کرد.۳۴ امتیاز،بیشترین امتیازی است که چالمرز در مسابقات این فصل در یک بازی به دست آورده است.
نتایج بازی های ان بی ای در ۱۲ ژانویه را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان

نتیجه

میهمان

هایلایت

لس آنجلس کلیپرز

۱۰۴-۱۰۱

اورلاندو مجیک

دانلود

واشنگتن ویزاردز

۸۳-۹۳

آتلانتا هاوکس

دانلود

ایندیانا پیسرز

۸۸-۹۶

شارلوت بابکتز

دانلود

فیلادلفیا سونی سیکسرز

۱۰۰-۱۰۷

هیوستون راکتز

دانلود

دیترویت پیستونز

۹۰-۸۷

یوتا جاز

دانلود

شیکاگو بولز

۹۷-۸۱

فینیکس سانز

دانلود

دالاس ماوریکس

۸۳-۱۰۴

ممفیس گریزلیز

دانلود

ساکرامنتو کینگز

۱۲۸-۹۹

میامی هیت

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *