نتایج مسابقات ان بی ای در ۱۱ ژانویه

کوبی برایانت-کوین دورانت

در حساس ترین مسابقات ان بی ای در ۱۱ ژانویه تیم های بوستون و ممفیس حریفان خود را مغلوب کردند و نیویورک و لیکرز متحمل شکست های خانگی شدند.در یکی از مسابقات امروز بوستون سلتیکس در تی دی گاردن میزبان هیوستون راکتس بود که در پایان با نتیجه ۱۰۳ بر ۹۱ بر حریف فائق آمد.پاول پیرس از بوستون با کسب ۲۳ امتیاز،۶ ریباند و ۳ پاس منجر به گل،نقش موثری در پنجمین پیروزی متوالی تیمش داشت.
نیویورک نیکس در خانه با نتیجه ۱۰۱ بر ۱۰۸ مغلوب شیکاگو بولز شد.لول دنگ از بولز با کسب ۳۳ امتیاز،۵ ریباند و ۴ پاس منجر به گل،ستاره تیمش در این بازی بود.کارملو آنتونی که پس از یک جلسه محرومیت به ترکیب نیکس بازگشته بود،در این مسابقه ۳۹ امتیاز کسب کرد اما نتوانست مانع سیزدهمین شکست تیمش شود.
در یکی از حساس ترین بازی های دیشب تیم های سوم و چهارم کنفرانس غرب به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ممفیس پایان یافت.تیم ممفیس گریزلیز در این مسابقه خانگی موفق شد با نتیجه نزدیک ۱۰۱ بر ۹۸ سن آنتونیو اسپورز را مغلوب کند.در این مسابقه زک رندولف از ممفیس با کسب ۱۸ امتیاز،۱۰ ریباند و ۲ پاس منجر به گل یکی از بازیکنان شاخص تیمش بود.حامد حدادی در این مسابقه فرصت حضور در زمین را پیدا نکرد.
و در آخرین بازی امروز لس آنجلس لیکرز در خانه یک شکست دیگر را تجربه کرد.لیکرز در این مسابقه با نتیجه ۱۰۱ بر ۱۱۶ مغلوب اکلاهاما سیتی تاندر شد.کوین دورانت از تاندر با کسب ۴۲ امتیاز،۸ ریباند و ۵ پاس منجر به گل،عملکرد خیره کننده ای در این بازی داشت.البته لیکرز در این مسابقه پاو گاسل و دوایت هاوارد را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت.
نتایج و هایلایت مسابقات ان بی ای در ۱۱ ژانویه را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان

نتیجه

میهمان

هایلایت

تورنتو رپتورز

۷۸-۹۹

شارلوت بابکتز

دانلود

بوستون سلتیکس

۹۱-۱۰۳

هیوستون راکتز

دانلود

بروکلین نتز

۷۹-۹۹

فینیکس سانز

دانلود

آتلانتا هاوکس

۹۵-۱۰۳

یوتا جاز

دانلود

نیویورک نیکس

۱۰۸-۱۰۱

شیکاگو بولز

دانلود

ممفیس گریزلیز

۹۸-۱۰۱

سن آنتونیو اسپورز

دانلود

نیواورلئان هورنتز

۹۲-۱۰۴

مینسوتا تیمبرولوز

دانلود

میلواکی باکز

۱۰۳-۸۷

دیترویت پیستونز

دانلود

دنور ناگتز

۹۱-۹۸

کلیولند کاوالیرز

دانلود

لس آنجلس لیکرز

۱۱۶-۱۰۱

اکلاهاما سیتی تاندر

دانلود

گلدن استیت واریورز

۹۷-۱۰۳

پورتلند تریل بلیزرس

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *