نتایج رقابت های NBA در ۶ ژانویه

آندره ایگودالا

پیروزی اکلاهاما و ممفیس و شکست لیکرز از مهمترین نتایج بازی های NBA در ۶ ژانویه بود.در یکی از مسابقات امروز اکلاهاما سیتی تاندر که مهمان تورنتو رپتورز بود توانست با نتیجه ۱۰۴ بر ۹۲ از سد حریف بگذرد.راسل وستبروک از اکلاهاما با کسب ۲۳ امتیاز،۷ پاس منجر به گل،۴ ریباند و ۳ توپ ربایی،یکی از بازیکنان شاخص تیمش در این بازی بود.
در یکی دیگر از مسابقات امروز فینیکس سانز میزبان ممفیس گریزلیز بود که در پایان با نتیجه ۸۱ بر ۹۲ مغلوب میهمان خود شد.زک رندولف از گریزلیز با کسب ۲۱ امتیاز و ۸ ریباند،در این بازی نمایش خوبی از خود به اجرا گذاشت.حامد حدادی نیز در این مسابقه ۱۰ دقیقه برای تیمش بازی کرد و توانست یک ریباند کسب کند.
در آخرین بازی امروز نیز لس آنجلس لیکرز در خانه میزبان دنور ناگتز بود که در پایان با نتیجه ۱۰۵ بر ۱۱۲ مغلوب حریف شد تا برایانت و یارانش هجدهمین شکست فصل را تجربه کنند.تای لوسون از دنور با کسب ۲۱ امتیاز،۱۰ پاس منجر به گل،۳ توپ ربایی و ۲ ریباند،امتیازآورترین بازیکن تیمش در این بازی بود.
نتایج رقابت های NBA در ۶ ژانویه را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان

نتیجه

میهمان

هایلایت

تورنتو رپتورز

۱۰۴-۹۲

اکلاهاما سیتی تاندر

دانلود

میامی هیت

۷۱-۹۹

واشنگتن ویزاردز

دانلود

دیترویت پیستونز

۱۰۸-۱۰۱

شارلوت بابکتز

دانلود

فینیکس سانز

۹۲-۸۱

ممفیس گریزلیز

دانلود

لس آنجلس لیکرز

۱۱۲-۱۰۵

دنور ناگتز

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *