نتایج و هایلایت های بسکتبال NBA در یازدهم آپریل ۲۰۱۴

لبرون جیمز

در مهمترین بازی های بسکتبال NBA در یازدهم آپریل ۲۰۱۴ تیم های نیکس، میامی و اسپرز حریفان خود را شکست دادند و نتز و هیوستون، بازنده از زمین خارج شدند.
تورنتو رپتورز با وجود شکست مقابل نیویورک نیکس، برای اولین بار از فصل ۲۰۰۶-۰۷ قهرمانی منطقه آتلانتیک کنفرانس شرق را به دست آورد. رپتورز در این دیدار خانگی با نتیجه ۱۰۰ بر ۱۰۸، مغلوب کارملو انتونی و هم تیمی هایش شد. ملو در این مسابقه ۳۰ امتیاز، ۸ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی به ثبت رساند تا نیکس با پیروزی در این مسابقه، همچنان امید خود برای راهیابی به پلی آف را زنده نگه دارد.
بروکلین نتز با قبول شکست مقابل آتلانتا هاوکس، پس از ۱۵ برد متوالی خانگی طعم شکست را در باکلیز سنتر چشید. نتز که در این مسابقه درون ویلیامز و شاون لیوینگستون را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت، با نتیجه ۸۸ بر ۹۳ مغلوب حریف شد. پاول میلساپ از هاوکس با کسب ۲۷ امتیاز، ۱۰ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات، به تیمش برای کسب سی و ششمین برد فصل کمک کرد.
میامی هیت با پیروزی مقابل ایندیانا پیسرز، بار دیگر به صدر جدول کنفرانس شرق رسید. هیت در این مسابقه که در حضور ۲۰۳۰۰ تماشاچی امریکن ایرلاینز آرنا برگزار می شد با نتیجه ۹۸ بر ۸۶ حریف خود را شکست داد. لبرون جیمز از میامی با کسب ۳۶ امتیاز، ۵ ریباند و ۶ پاس منجر به گل، ستاره این مسابقه بود. یودانیز هزلم با کسب ۴ ریباند حمله در این مسابقه، آلونزو مورنینگ (بازیکن سابق هیت) را پشت سر گذاشت و رکورد بیشترین ریباند حمله‌ی تاریخ باشگاه هیت را به دست آورد.
مینسوتا تیمبرولوز در شب تاریخی کری بروِر، با نتیجه ۱۱۲ بر ۱۱۰، میهمان خود هیوستون راکتس را مغلوب کرد. بروِر با کسب ۵۱ امتیاز در این مسابقه، بیشترین امتیاز دوران حرفه ای خود را به ثبت رساند. نکته جالب اینکه تنها ۶ امتیاز کسب شده توسط این بازیکن از شوت های سه امتیازی به دست آمد. این بازیکن ۲ ریباند و ۶ توپ ربایی نیز به دست آورد و پس از مایکل جردن، آلن آیورسن و ریک بری، چهارمین بازیکن تاریخ لیگ لقب گرفت که توانسته در یک مسابقه حداقل ۵۰ امتیاز و ۶ توپ ربایی به دست آورد.
سن آنتونیو اسپرز با پیروزی ۱۱۲ بر ۱۰۴ مقابل فینیکس سانز، کسب رتبه نخست کنفرانس غرب را قطعی کرد. دنی گرین از اسپرز در این دیدار ۳۳ امتیاز، ۴ ریباند و ۲ پاس منجر به گل به ثبت رساند. فینیکس با قبول این شکست، به جایگاه نهم کنفرانس غرب سقوط کرد.
نتایج و هایلایت های بسکتبال NBA در یازدهم آپریل ۲۰۱۴ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان

نتیجه

میهمان

هایلایت

اورلاندو مجیک

۹۶-۸۶

واشنگتن ویزاردز

دانلود

تورنتو رپتورز

۱۰۸-۱۰۰

نیویورک نیکس

دانلود

بوستون سلتیکس

۱۰۳-۱۰۶

شارلوت بابکتز

دانلود

بروکلین نتز

۹۳-۸۸

آتلانتا هاوکس

دانلود

میامی هیت

۸۶-۹۸

ایندیانا پیسرز

دانلود

شیکاگو بولز

۹۸-۱۰۶

دیترویت پیستونز

دانلود

ممفیس گریزلیز

۹۵-۱۱۷

فیلادلفیا سونی سیکسرز

دانلود

مینسوتا تیمبرولوز

۱۱۰-۱۱۲

هیوستون راکتز

دانلود

اکلاهما سیتی تاندر

۹۴-۱۱۶

نیو اورلئانز پلیکانز

دانلود

میلواکی باکز

۱۱۶-۱۱۹

کلیولند کاوالیرز

دانلود

سن آنتونیو اسپورز

۱۰۴-۱۱۲

فینیکس سانز

دانلود

یوتا جاز

۱۱۱-۹۹

پورتلند تریل بلیزرس

دانلود

لس آنجلس لیکرز

۱۱۲-۹۵

گلدن استیت واریورز

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *