نتایج و هایلایت های رقابت های NBA در ششم آپریل ۲۰۱۴

کوین دورانت

در مهمترین رقابت های NBA در ششم آپریل ۲۰۱۴ تیم های هیت و اسپرز حریفان خود را مغلوب کردند و ایندیانا و اکلاهما مغلوب رقیبان خود شدند.
تیم بسکتبال میامی هیت با پیروزی خانگی ۱۰۲ بر ۹۱ مقابل نیویورک نیکس، در مجموع مسابقات این فصل مقابل این تیم، ۳ بر ۱ به برتری دست یافت. لبرون جیمز از هیت با کسب ۳۸ امتیاز، ۵ ریباند و ۶ پاس منجر به گل، ستاره تیمش در این مسابقه بود. جی.آر اسمیت از نیکس با به ثمر رساندن ۱۰ پرتاب سه امتیازی در این دیدار، رکورد پرتاب های سه امتیازی تاریخ باشگاه نیکس (در یک بازی) را شکست.
ایندیانا پیسرز در خانه با نتیجه ۸۸ بر ۱۰۷، مغلوب آتلانتا هاوکس شد. بازیکنان ایندیانا در نیمه اول این دیدار تنها ۲۳ امتیاز به دست آوردند که کمترین امتیاز ثبت شده در نیمه اول تاریخ این باشگاه است. جف تیگ از آتلانتا با ۲۵ امتیاز، امتیاز آورترین بازیکن تیمش در این دیدار بود. این بازیکن ۳ ریباند و ۲ پاس منجر به گل نیز کسب کرد.
سن آنتونیو اسپرز در AT&T Center میزبان ممفیس گریزلیز بود و موفق شد با نتیجه ۱۱۲ بر ۹۲، حریف خود را از پیش رو بردارد. کاوای لئونارد و مانو جینوبلی از اسپرز، هر کدام ۲۶ امتیاز در این بازی به دست آوردند. لئونارد در این مسابقه ۱۲ شوت از ۱۳ پرتاب خود را وارد سبد کرد و یکی از بهترین بازی های فصل خود از نظر درصد پرتاب ها را انجام داد.
اکلاهما سیتی تاندر در شبی که کوین دورانت، رکورد مایکل جردن را شکست، مقابل فینیکس شکست خورد. فینیکس در این دیدار خانگی با نتیجه ۱۲۲ بر ۱۱۵ به برتری دست یافت. کوین دورانت در این مسابقه ۳۸ امتیاز به دست آورد و با ثبت چهل و یکمین بازی ۲۵ امتیازی متوالی خود، رکورد بازی های ۲۵ امتیازی پی در پی مایکل جردن را شکست. این بازیکن ۱۱ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی نیز به ثبت رساند. گران دراگیچ از فینیکس نیز با کسب ۲۶ امتیاز، ۲ ریباند و ۵ پاس منجر به گل، به تیمش برای کسب این پیروزی کمک کرد.
نتایج و هایلایت های رقابت های NBA در ششم آپریل ۲۰۱۴ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان

نتیجه

میهمان

هایلایت

میامی هیت

۹۱-۱۰۲

نیویورک نیکس

دانلود

لس آنجلس کلیپرز

۹۷-۱۲۰

لس آنجلس لیکرز

دانلود

ساکرامنتو کینگز

۹۳-۹۱

دالاس ماوریکس

دانلود

ایندیانا پیسرز

۱۰۷-۸۸

آتلانتا هاوکس

دانلود

هیوستون راکتز

۱۲۵-۱۳۰

دنور ناگتز

دانلود

سن آنتونیو اسپورز

۹۲-۱۱۲

ممفیس گریزلیز

دانلود

گلدن استیت واریورز

۱۰۲-۱۳۰

یوتا جاز

دانلود

فینیکس سانز

۱۱۵-۱۲۲

اکلاهما سیتی تاندر

دانلود

پورتلند تریل بلیزرس

۹۴-۱۰۰

نیو اورلئانز پلیکانز

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۳ پاسخ

  1. حمید گفت:

    ممنون از خبر

  2. Amir گفت:

    آقا میشه یه چند تا شبکه ورزشی که مسابقات NBA رو نشون میدن معرفی کنین ؟ کارتی هم بود مشکلی نداره

    • admin گفت:

      شبکه هایی مثل cnnturk، الجزیره اسپورت، NBA Pool Europe، اسکای اسپورت، bein sports و … بازی ها رو پخش می کنن.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *