نتایج و هایلایت های رقابت های ان‌بی‌ای در ۲۵ مارس ۲۰۱۴

ژاویر هنری

رقابت های ان‌بی‌ای در ۲۵ مارس ۲۰۱۴ با پیروزی کلیولند و لیکرز و شکست پورتلند و اکلاهما سیتی همراه بود.
در یکی از بازی های امروز کلیولند کاوالیرز در خانه پذیرای تورنتو رپتورز بود و موفق شد با نتیجه ۱۰۲ بر ۱۰۰، حریف خود را مغلوب کند. دیان ویترز از کلیولند در این مسابقه ۲۴ امتیاز، ۳ ریباند، ۷ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات برای تیمش کسب کرد. (دانلود هایلایت های مسابقه)
اورلاندو مجیک با پیروزی ۹۵ بر ۸۵ مقابل میهمان خود، پورتلند تریل بلیزرس، به ۹ شکست متوالی خود پایان داد. تابیاس هریس از اورلاندو با کسب ۲۵ امتیاز، پرامتیازترین بازیکن تیمش در این دیدار بود. این بازیکن ۱۱ ریباند (۶ ریباند حمله) نیز به دست آورد. جشن ۲۵ سالگی باشگاه مجیک نیز دیشب برگزار شد و از گرنت هیل به عنوان بازیکن سابق این باشگاه (سال های ۲۰۰۰-۲۰۰۷) تقدیر شد. (دانلود هایلایت های مسابقه)
دالاس ماوریکس در مسابقه ای که به وقت اضافه کشیده شد، با نتیجه ۱۲۸ بر ۱۱۹، میهمان خود اکلاهما سیتی تاندر را از پیش رو برداشت. دیرک نویتسکی از دالاس با کسب ۳۲ امتیاز، ۱۰ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۴ توپ ربایی، تیمش را برای پیروزی در این مسابقه رهبری کرد. بازیکنان دالاس در این دیدار ۱۵ پرتاب سه امتیازی وارد سبد حریف کردند. (دانلود هایلایت های مسابقه)
لس آنجلس لیکرز در استیپلز سنتر با نتیجه ۱۲۷ بر ۹۶، نیویورک نیکس را در هم کوبید. بازیکنان لیکرز با کسب ۵۱ امتیاز در کوارتر سوم این مسابقه، رکورد این باشگاه در زمینه بیشترین امتیاز کسب شده در یک کوارتر را به دست آوردند. شاگردان مایک دی انتونی با به ثمر رساندن ۱۸ پرتاب از ۲۸ اقدام سه امتیازی خود در این دیدار، ۶۴٫۳ درصد از شوت های سه امتیازی خود را وارد سبد کردند. ژاویر هنری از لیکرز با ۲۲ امتیاز، امتیاز آورترین بازیکن تیمش در این بازی بود. (دانلود هایلایت های مسابقه)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *